Tommy Moberg, Ngn?

Home Forums Repan Tommy Moberg, Ngn?

  • This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #77814
    #676296

    Har idag varit på en föreläsning om Doping/Anabola som hölls av Tommy Moberg, vad tycker ni om denna ”expert”, själv tyckte jag att han var helt åt helvete långt ute med cyckel när vi kom till träningsdelen.

    Riktigt dålig stil av en såkallad ”expert”…

    Så, vad tycker ni ang. denna snubbe?

    Denna tråd borde väll inte låsas då jag endast vill veta vad andra tycker om honom.

    #676297
    MATTI wrote:
    Har idag varit på en föreläsning om Doping/Anabola som hölls av Tommy Moberg, vad tycker ni om denna ”expert”, själv tyckte jag att han var helt åt helvete långt ute med cyckel när vi kom till träningsdelen.

    Riktigt dålig stil av en såkallad ”expert”…

    Så, vad tycker ni ang. denna snubbe?

    Denna tråd borde väll inte låsas då jag endast vill veta vad andra tycker om honom.

    Han har sina poänger här och där, men ska nog inte prata träning, nej. Borde han själv inse, eftersom det sänker hans trovärdighet i hela budskapet om det sitter nån med träningserfarenhet i panelen.

    #676298
    Janpeter Sangborn wrote:
    Han har sina poänger här och där, men ska nog inte prata träning, nej. Borde han själv inse, eftersom det sänker hans trovärdighet i hela budskapet om det sitter nån med träningserfarenhet i panelen.

    Håller med dig, visst har han kunskap/rätt i just Doping men då han kom till träningskapitlet blev det för mkt för mig.
    Speciellt i slutet då han rent ut sagt HÅNADE både manliga och kvinnliga Bodybuilders.
    Vidare talade han mest om Träning och Doping, är det då relevant att ta upp psykiskt störda människor som har AAS i blodet då både Grova rån/Misshandel och Mord inkluderas, än igen dras alla människor över samma sträck, helt fel!

    Tillsist var jag SÅ irriterad på att han gav alla den bild att dem som tränar på gym och lyfter vikter, som samtidigt har bristningar kring armar och bröst använder sig av preparat, löjligt!

    Även använde han sig av en studie som blivit ogiltig förklarad för länge sedan som lyder att Creatine kan uppge Cancer och en massa andra problem, snackats även här om den studien… (är nästan säker på att det var samma studie.)
    Anväder sig alla ”experter” av gammla studier om det skulle behövas!?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.