Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

Home Forums Repan Världens finaste tjej på gymmet. Hur ta kontakt?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 91 total)
  • Author
    Posts
  • #543543

    Har sett en riktigt fin tjej flera gånger på gymmet nu. Det är ingen bimbo alltså, utan en tjej med ett utséende som antagligen skulle klassas som inget speciellt av de flesta, men som verkligen får mitt hjärta att slå frivolter. Brukar dröja kvar ögonkontakten extra länge och inbillar mig att hon ler i gensvar åt mig. Men inkompetent som jag är så har jag ingen aning om hur jag ska ta kontakt. Jag har funderat på att lite diskret fråga om hon kan hjälpa mig på något sätt i träningen , så att jag får en chans att prata med henne utan att signalera att jag är tänd på henne. Hur ska jag göra? Förslag? ”Hej, jag tycker du är så söt” tror jag inte fungerar. :

    #70559
    #543544

    Jag tycker att du helt enkelt ska hänga fram den. :D
    Skämt o sido. Ärlighet varar ju alltid längst. Ta mod till dig och säg som det är och att du skulle vilja träffa henne.

    // Calle

    #543545

    Skojja till det lite, säg något i stil med ”Hej, jag tycker du är ruskigt söt och undrar om vi kanske kan ta en proteindrink efter gymmet någon gång ;) ” Att blinka i det ögonblicket är extra viktigt dock.

    #543546

    Om du ser henne ibland på gymmet så börja lätt med att säga ”hej” någon gång. Ser man varandra nån gång i veckan så är det ju inget konstigt med någon som säger hej när man går förbi.

    En annan gång kanske du säger ”hej, hur går det?” Utveckla det lite mer för varje gång. Men ta inte i så du spricker, visa lite av dig men inte för mycket. Visa att du är en trevlig kille men också inte någon creepy stalker som står och stirrar på hennes bröst när hon kör bänk eller dylikt.

    Skynda långsamt och good luck!

    #543547

    Tack för tipsen alla tre! Ska ta till mig av dem. Sannolikt kommer jag inte testa alla. Vilka det blir håller jag hemligt. :P🙂

    #543548

    Lägg dig på bänken bredvid henne, och bänka 220kg, funkar heeela tiden! :nod

    #543549
    Lars Berglund wrote:
    Lägg dig på bänken bredvid henne, och bänka 220kg, funkar heeela tiden! :nod

    Haha:D

    #543550

    Fan va gulligt. ”Jo, det är en tjej jag gillar som…”

    Se bara till att inte lukta sur svett så ska det nog gå bra. Lycka till.

    #543551

    ”Tappa” en 25:a på hennes tår, sen hävdar du att du är tvungen att vara hennes personliga assistent till det läkt, att du känner så dåligt samvete att du måste hjälpa henne i alla situationer även personlig hygien. Jag väntar på resultat :pop:

    #543552

    Fråga ifall hon gillar Stångrodd, le lite skevt och peka på ditt skrev.

    #543553
    Survivalist wrote:
    Har sett en riktigt fin tjej flera gånger på gymmet nu. Det är ingen bimbo alltså, utan en tjej med ett utséende som antagligen skulle klassas som inget speciellt av de flesta, men som verkligen får mitt hjärta att slå frivolter. Brukar dröja kvar ögonkontakten extra länge och inbillar mig att hon ler i gensvar åt mig. Men inkompetent som jag är så har jag ingen aning om hur jag ska ta kontakt. Jag har funderat på att lite diskret fråga om hon kan hjälpa mig på något sätt i träningen , så att jag får en chans att prata med henne utan att signalera att jag är tänd på henne. Hur ska jag göra? Förslag? ”Hej, jag tycker du är så söt” tror jag inte fungerar. :

    be henne om hjälp och då hon kommer för att hjälpa dig frågar du om hon har email (vilket alla har så klart) och då hon svarat ja så slänger du fram ett papper och en penna och ber henne skriva ner sin email….klappat och klart ;)

    #543554

    tumregel: gör inte som någon på body tipsar dig att göra.

    #543555
    Sammy wrote:
    tumregel: gör inte som någon på body tipsar dig att göra.

    Du bara förstör ;) :D

    #543556

    Facebokk är knepet!!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 91 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.