Vida byxor – vart köpa?

Home Forums Repan Vida byxor – vart köpa?

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #79130
    #707921

    Tjena!
    Jag börjar lessna på att försöka köpa jeans nu, då det verkar vara endast rätt åtsittande brallor som regerar i affärer nu! Har varit inne i en hög affärer, frågat efter baggy-liknande jeans, men alla säger: ”Det har vi inte nu, det är inte det som är moderiktigt”. Jag har inga varken jättestora eller fantastiskt muskulösa ben, men jag är ganska ”bred” av naturen, och att träna knäböj gör inte att brallor passar bättre:p

    Jag behöver helt enkelt ganska vida jeans för att inte se ut som om jag krängt på mig ett falukorvsskinn. Min fråga är alltså, vart får jag tag på fräscha baggy-brallor till ett resonligt pris trots detta mode?
    Tack på förhand!
    //Simon

    #707922

    GASP har breda jeans

    #707923

    Levis har flera bredare modeller, G-star med.

    Sen finns ju Gant & liknande mer eller mindre utan passform.

    #707924

    Boardstore.se säljer schyssta jeans i alla modeller, ta en titt i deras webshop.

    Märken som:
    WESC
    Volcom
    Element
    Matix
    DC
    WE
    Quicksilver
    Billabong
    Analog
    m.fl

    #707925

    GULAN STORE Sthlm

    [www.gulanstore.se]

    #707926
    carrolax wrote:
    [=Quiksilver][/b]

    Haha okok, thanks :D

    #707927

    Jag fattar inte att folk har såna problem med detta, jag måste ha verkligt små ben eftersom jag lyckats alltid hitta snygga jeans som passar trotts att jag har lite ben :O

    #707928

    Brukar själv ha problem att hitta men håller med carrolax, Levis twisted funkar utmärkt. Märket Energie har ett par bredare modeller också.

    #707929

    Zone har grymt snygga o sköna bralls:emo-thumb

    #707930
    Martin. wrote:
    Jag fattar inte att folk har såna problem med detta, jag måste ha verkligt små ben eftersom jag lyckats alltid hitta snygga jeans som passar trotts att jag har lite ben :O

    Alla ser vi ju ut på olika sätt! Jag tillhör inte den särkskilt rippade typen
    Problemet fanns inte innan jag började träna, men sedan dess har jag väl inte tappat särskilt mycket fett, utan mest byggt på lite muskler… och modet förändras! :|

    Tack för alla tips!

    #707931

    har köpt två par s k baggy jeans på ebay. Skickas från kina till det fina priset av ca 300kr inkl frakt. Har inget att klaga på, kvaliteten är mycket bra och de ser bra ut. Tar ungefär en vecka att få hem. Sök på Karl Kani och Ecko ihop med baggy så bör det dyka upp nåt.

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.