Vilka ser vi på Grand Prix?

Home Forums Repan Vilka ser vi på Grand Prix?

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #658668

    Söndagen är beställd sen en tid tillbaka, ska bli intressant.

    #658669
    Marcus Syvertsen wrote:
    En? Jag köpte ett fotopass ffs. SJU! 😥

    Ay Caramba! Men du sitter på första parkett din flådige yngling! Var det du som snodde sviten på hotellet oxå eller ;)

    #658670

    Och då hoppas jag att alla hejar ordentligt på sina favoritatleter eller om man tycker om någons fysik. Låt dem höra det! De (och jag såklart, hahaha) har kämpat nåt otroligt för detta. Visa dem ordentligt med uppskattning nu och sitt inte och var stela och ”svenska” i publiken nu. Absolut ingen diss mot nån men ibland kan man önska sig lite mer ”bring the noise” från publiken på byggartävlingar i Sverige.

    Ge även de utländska atleterna ett härligt välkommande så att de kommer tillbaka och tar med sig ännu mer tävlande. Fler internationella tävlande= större prestige på tävlingen, man får mäta sig med de bästa, mer intäkter, tävlingen kan växa (kan söka internationella sponsorer osv för att göra tävlingen riktigt stor, inte för att PF inte gjort/gör ett bra jobb..) och mycket mycket mer!

    Och ni får givetvis hejja på mig med, hehe. Har tufft motstånd men det enda jag kan göra är ju att köra så hårt jag kan och ha kul däruppe på scenen!

    Ses i Varberg allihopa och det är bara att komma fram om ni vill tjöta lite. Mvh Sebbe

    #658671

    Jag är sugen på att åka ner, riktigt sugen..Har dock ingen skjuts. Tar 3,5 timme med kollektivt men sen vetifan om jag kommer hem:p Jaja löser sig nog.. Är det någon som ska åka från alingsås/göteborg på lördagen kan ni höra av er om ni har en plats över. /anders

    #658672
    Marcus Syvertsen wrote:
    En? Jag köpte ett fotopass ffs. SJU! 😥
    anders172 wrote:
    Jag är sugen på att åka ner, riktigt sugen..Har dock ingen skjuts. Tar 3,5 timme med kollektivt men sen vetifan om jag kommer hem:p Jaja löser sig nog.. Är det någon som ska åka från alingsås/göteborg på lördagen kan ni höra av er om ni har en plats över. /anders

    Resa från Göteborg kostar under 100-lappen och tar en dryg halvtimme till Varberg. Har du kollat på SJ ?

    #658673
    Peter_Eriksson wrote:
    Resa från Göteborg kostar under 100-lappen och tar en dryg halvtimme till Varberg. Har du kollat på SJ ?

    nej, kom på ikväll att jag ville åka, ska kolla det, tack!

    #658674
    anders172 wrote:
    nej, kom på ikväll att jag ville åka, ska kolla det, tack!

    Gut, jag kollade själv på västtrafik och fick en smärre chock när jag såg att det skulle ta 3½ timme enkel väg :P

    #658675
    Peter_Eriksson wrote:
    Gut, jag kollade själv på västtrafik och fick en smärre chock när jag såg att det skulle ta 3½ timme enkel väg :P

    Menar det.. går fan fortare att cykla. Fanns ett som är framme 10.03, 76 spänn, prefekt. Förbedömningarna börjar 11 va?

    Någon som vet när kalaset är slut, ungefär?

    #658676

    Har bestämt mig för att åka ner imorgon:) Någon som vet när finalerna är slut? Så jag vet vilket tåg jag ska boka.

    #658677

    Kommer att vara bänkad lördag och söndag med mobilkameran i högsta hugg…
    …eller så blir det med lite större kamera…i vilket fall som helst så ska jag titta på alla tävlande…imponeras, chockas, skrika lite pinsamheter och vara lite frånvarande som jag blir på tävlingar…blir lite autistisk…går in i någon slags resultat dimma, måste bena ut vem jag tycker är 1:a, 2:a och 3:a i varje klass och övriga placeringar. :|
    Hoppar alltid ur sängen tidigt på morgonen, det gör jag aldrig annars… :D

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.