Vill ni bli taggade för träning? Titta hit!

Home Forums Repan Vill ni bli taggade för träning? Titta hit!

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #71281
    #554213

    Räcker det jag säger något mer? :) Jag ska ut och jogga en mil sen och ösa på backar så benen verkligen får känna till rocky musik!!!!!!!!!!!!! Vill ni bli taggade titta hit dirr!!!!!! Tror inget kan göra en mer taggad än dessa två klippen

    [youtube=q57qB6Kwroo]
    [youtube=Kf8oZGHDTt4]

    #554214

    Aaaaadriaaan!

    #554215

    Dessa klipp började jag låta mig peppas av för flera år sen vad fasen. Senast idag körde jag ett boxningspass till bland annat musiken i första klippet. Kom med nåt nytt!

    Skämt å sido/kontenta: Man tröttnar aldrig!
    :)

    #554216

    bara jag som varit nära att fälla en tår när han skriker adrian första gången man såg filmen?

    #554217

    Lite sjukt när jag precis lade in hela skivan på empetren så sent som igår, utan att ha sett den här tråden. :D

    #554218

    Back to basic ;)

    [youtube=WoLVWvqEwzs]

    #554219

    Här ser man beviset, man ska träna på hard core gym för resultat. Discogym räcker inte till mot ett par rediga stockar att kånka på. Jogging över stock och sten. :buttrock:

    #554220

    ROCK ON, detta peppar. Men mitt favoritpepp allitd innan ett hart pass har varit Bloods and Guts med Dorian Yates, blir helt stinnad. Best shit ever :).

    #554221

    För alla som diggar Arnold 8)

    [youtube=]

    #554222
    nasse wrote:
    Här ser man beviset, man ska träna på hard core gym för resultat. Discogym räcker inte till mot ett par rediga stockar att kånka på. Jogging över stock och sten. :buttrock:

    +1 jag tränar mkt hellre på ett gammalt sletet gym, maskinerna är alltid skönare där:) sen blir stämningen riktigt skön:) BodyCenter FTW!

    #554223
    Emil Lundberg wrote:
    +1 jag tränar mkt hellre på ett gammalt sletet gym, maskinerna är alltid skönare där:) sen blir stämningen riktigt skön:) BodyCenter FTW!

    Word på den.

    Tummen ner för 15-åriga fotbollskillar med fotbollsstrumpor och shorts på gymmet.

    #554224
    JakobMinell wrote:
    Word på den.

    Tummen ner för 15-åriga fotbollskillar med fotbollsstrumpor och shorts på gymmet.

    Jamen vafan, ta på dig nått annat då?

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.