Check out my melody – Danne Mann

Home Forums Seriösa träningsjournaler Check out my melody – Danne Mann

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • #666991

    Namn: Daniel Hellgren
    Ålder: 16
    Mått: 182cm lång, väger 70kg

    Kosttillskott:
    Kre-Alkalyn – Fairing
    Rapid Pump – Star Nutrition
    Whey 100 – Star Nutrition

    Dom tre stora:
    Bänkpress (i smith): 110kg 4reps
    Marklyft: Bara 100kg, beror på att jag skadat mig i ryggen 2 ggr senaste 2 åren, så har aldrig hunnit komma upp i så mycket mer.
    Benpress (har problem med vänsterknät så kör ej knäböj): 173kg 12reps

    Mål: Har tränat i 3 år, men bara riktigt seriöst i 1år. Mitt mål är att tävla redan nästa sommar, innan jag fyllt 18. Vet inte riktigt vilken tävling jag ska/kan ställa upp i, om någon har nått förslag så får ni gärna säga till:up:

    Träningsschemat

    Mån:
    Vila

    Tis:
    Vila

    Ons:
    Bröst: Bänkpress 3sets – Lutande hantel press 3sets – Hantelpress 3sets – Cablecrossovers 4 sets
    Triceps: Liggande hantel extensions 3sets – Pushdown rep 3sets – Rep extensions 3sets – Stående hantel extensions 3sets

    Tor:
    Rygg: Liggande hantelrodd 3sets – Enarm hantelrodd 3sets – Pulldown 3sets – Sittande kabelrodd 4sets
    Biceps: Stående Hammer curls 3sets – Hantel curls med stöd på magen 3sets – Sittande växlande hantel curl 3sets – Ez curls 3sets

    Fre:
    Lår: Benpress 8sets – Sittande spark 8sets
    Hams: Liggande bencurl 10sets
    Vader: Smith 5sets (tungt) – Kroppsvikt på vadpall 5sets
    Axlar/Traps(Underhållsträning pga dom är lite för stora jämfört med resten av kroppen): Hantel raises 5sets och Hantel press 5sets, kör varannan gång, alltså efter första setet hantel raises så kör jag sen första på pressen, sen raises igen osv.

    Lör:
    Samma pass som Ons.

    Sön:
    Samma pass som Tor.

    Tilllägg: Magen kör jag efter varje Bröst Triceps pass och Underarmarna efter varje Rygg Biceps pass. Promenerar varje morgon om jag hinner, annnars promenarar jag ändå varje kväll ca 8km.

    PS:[/b] Jag tänker lägga in lite bilder och filmer ifrån passen då och då8)
    Imorrn fredag ska jag försöka slå mitt break i benpress, ska ta 180kg. Då kommer det filmas:emo-thumb

    Matschemat

    Frukost: 500g naturell yogurt, 2 mackor med korv, 2 hela ägg, 1glas juice, 1glas mjölk och sist 1kopp te med 2matskedar honung

    Mellanmål: 1frukt (oftast banan), och en proteindrink Whey 100.

    Lunch: Det som bjuds i plugget, annars ris med fisk eller nudlar och kyckling om jag är hemma.

    Mellanmål: 1frukt efter träningen.

    Middag: Det som bjuds, om jag lagar själv blir det som lunchen. Ris fisk eller Nudlar kyckling

    Kvällsmål: 1ägg och 1glas Multivitamin

    Sen kommer jag också lägga in lite filmer å bilder på min polare Trap-Boy (Freddie Skoog) som jag körde träningspartner med väldigt mycket förut, och som är släkting med Johan Malm :P haha Så om du kikar in här Johan så får du se lite bilder/filmer på Freddie ibland som tänker dela lite journalen med mig:D

    Men nu ska jag slagga, så man är pigg imorrn tills benpasset
    Lägger in filmen sen senare på dagen..
    Peace out!

    #77541
    #666992

    Tjatjaa allihopa! Är väldigt glad just nu:D PB! Klarade 180 lätt som en plätt idag, 20 reppare utan prob.
    Ganka bra ökning faktiskt från en halv månad sen när jag tog 173kg 12reppare:p

    Filmen kommer strax upp!

    Här är en bild iaf på det man drar i sig varje morgon

    Och här är 2 bilder på nuläget

    #666993

    [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=7tNPQ6QXaEI&feature=channel_page]

    #666994

    Sådär jah! hade lite problem me hur man skulle få in filmen :D men nu eren här:up:
    [youtube=7tNPQ6QXaEI]

    #666995

    Godmornings everyone:O satan va trött man är.. blir nog pigg efter morgonpromenaden som kommer strax. Kan säga att jag har en väldigt fin träningsvärk i arslet idag:D kommer svida på promenaden.

    Idag är det iallafall favorit passet! Bröst och Tricce

    Och idag kommer jag lägga in lite pics på Freddie, som jag tror har traps, rygg och biceps idag:what: vi får se.

    Man får väl bjuda på en mostmuscular sålänge

    #666996

    damn, bara 16 år! du måste ha belgian blue gener

    #666997
    50cent wrote:
    damn, bara 16 år! du måste ha belgian blue gener

    haha tack :D tar det som en komplimang

    #666998

    morsan är runt 155cm lång å farsan 170, och båda är smala, deras föräldrar lika så:D så de är nog inga belgian gener här inte, just hard work I think:up:

    #666999

    gör det bara ännu mer imponerande! bra jobbat, försätt i samma takt

    #667000
    50cent wrote:
    gör det bara ännu mer imponerande! bra jobbat, försätt i samma takt

    tack så hemskt mycke! Yes i will:emo-thumb

    #667001

    grymt bröst å triceps pass idag! finns det någon bättre övning som ger så skön pump som cable flyes gör :P

    Här är 2 bilder på när Freddan kör traps och en liten gruppbild på oss8):p

    #667002

    Ni är nästan för gulliga på eran gruppbild :=)

    #667003

    haha :D de roliga e att han som tog bilden sa också nått sånt där :D

    #667004

    Ser ut som ett litet mysigt o trevligt gym :P

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.