jävla träningresultat !! nu satsar jag stenhårt !!

Home Forums Seriösa träningsjournaler jävla träningresultat !! nu satsar jag stenhårt !!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 49 total)
  • Author
    Posts
  • #1073699

    tränar fortfarande stenhårt, är tillbaka på vecka 2 efter jul och nyårsuppehållet på 3 veckor. det fick jag verkligen lida för när jag kom tillbaka, trodde inte de skulle göra sån satans skillnad på 3 veckor men jag har fått sänka endel vikter på vissa övningar. bara 3 månader kvar exakt innan deffen börjar :D nu får man lägga på en växel till

    #1075017

    3 veckor kvar till deff, kommer lägga ut för och eftervilder efter deffen. då har jag tränat totalt 15 månader

    #1075347

    Då är jag inne på sista veckan bulk nu!!

    Jag började denna resan i februari förra året med en startvikt på 85 kilo och 189cm,
    nu väger jag hela 96,4 kilo.

    om en vecka, den första april så börjar min deff som kommer hålla på i 3 månader. Målet är att hamna på 9% kroppsfett. just nu ligger jag på 17%

    är extremt taggad och spänd inför resan till sommaren, jag går in med stora förväntningar och jag kommer ge allt dessa 3 månader,

    #1075438

    då har man fått det nya kostschemat idag inför deffen,
    ser kalas ut!
    jag ligger just nu på 19% kroppsfett. ska ner till 9% på 3 månader, det är inga problem :)

    #1075619

    då blev man sjuk under påskhelgen med feber i 4 dagar, en jävla hosta och förkylning som hette duga.
    så min deff blev försenad med 2 dagar och jag börjar idag istället :)

    har nu lagat massa mat och vägt hela eftermiddagen. inte så jäkla roligt, men men.

    så idag har jag käkat;

    FRUKOST
    90g havregryn
    50g whey 100
    200g bär

    MELLANMÅL
    150g kesella
    20g nötter
    100g bär

    LUNCH
    200g nötfärs
    80g ris

    MELLANMÅL
    60g ris
    150g lax

    jag har även kvar vitargo och protein efter träning
    sen blir de kvälsmat med 60g ris och 150g kyckling
    och innan sänggående blir det 50g night pro :)

    #1075757

    fyyfaaan!!!

    är inne på dag 5 nu o detta har varit jobbigt som satan. Ser alla polare och familj som sitter o äter fläskfile och potatisgratäng, dricker cola och käkar chips. Man är lagom sugen.

    trodde inte jag skulle tycka de va så tufft.
    träningen och promenaderna och maten är absolut inga problem, det är tanken att jag ska leva såhär i 3 månader som förstör lite. men me.

    Jag fick en känning i vänster axeln idag med. vet inte vad det är men de värker som tusan nu.
    hoppas de lägger av tills imorn,

    #1075990

    2 veckor deff klart, Är trött, seg och har humörsvängningar.
    ska till min PT på torsdag och kolla av fett % o.s.v.

    Men det funkar bra med maten och allt, tråkigt att behöva laga mat var o varannan dag hela kvällar bara,
    går upp vid 05;00 varje morgon och är hemma 19;00 varje dag, sen efter matlagningen så är det läggdags,
    men men har man gett sig in i leken får man leken tåla.

    Har min första ätardag på lördag också, så det kommer bli kalas med pizza och öl :D

    #1076052

    va hos min PT idag. gått ner från 19,5% fett till 18,5%
    gått ner 2,1 kg varav 1,6 va fertt.
    detta på 2 veckor,

    vet faktiskt inte om detta är bra resultat eller inte.

    #1076209

    inne på 3 veckan nu, inga synliga resultat.

    #1076435

    som vanligt här, inga resultat, är trött konstant.
    kommer med för och efterbilder när deffen är slut någongång i december

    MVH

    #1076989

    deffat 6 veckor nu (halva tiden)
    fått fram lite mer blodådror på armarna när jag tränar.
    annars är det inte mycket mer som har hänt.

    ska börja gå 1 pass på morgonen och ett pass mitt på dagen i resterande veckor.
    hoppas detta hjälper.
    återkommer

    #1077141

    började på 19% kroppsfett den 1 april,
    2 månader senare så ligger jag nu på 13%
    jag har 1 månad deff kvar, hoppas det räcker ner till 9%

    #1077736

    då misslyckades jag helt, då immunförsvaret inte klarade av detta så har jag nu blivit sjuk vecka efter vecka.
    jag får helt enkelt ta 4 veckor till med deffen. Ligger på ca 11-12 % nu och resterande fett på kroppen sitter på sidan av magen, ser fan ta mig inte klok ut.

    Men men 4 veckor kvar nu då, semestern får tillbringas på gymmet

    #1077779

    Sjukt bra resa du har gjort hitills. Slit på och fortsätt kämpa, nu har du ju märkt att det lönar sig att träna och att det inte går så snabbt med resultaten alla gångerna.

    13% kroppsfett måste se rätt bra ut och rutorna måste ju nästan sitta där? Jag tycker du ska tacka din PT något enormt då han/hon verkar ha fått in dig i rätt riktning och verkligen lärt dig att fokusera på ett mål i taget.

    Skitbra jobbat hörru =) !!

    #1077788

    tackar så jättemycket!!
    Härligt o höra lite positiv feedback.

    Dock så är jag så jäkla självkritisk. Tycker aldrig att det är bra nog o.s.v. :P
    Ne tyvärr inga rutor här inte ”än iaf”

    Ja min PT är väl bra. Men jag tränar ju aldrig med henne. Hon ger mig ett schema jag ska följa på kost och träningsbiten och väger mig i gång i månaden.

    Hade velat haft rutorna te sommaren. Så jag får lägga på ett kol nu ;)

    Tack igen!

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 49 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.