kramers träning

Home Forums Seriösa träningsjournaler kramers träning

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #98779
    #1068931

    Är 28 år gammal.Styrketränat sen skoltiden då mest som kompliment till brottningen.Lessnade brottats I gymnasiet men gymmandet forsatte seriöst.Förra vintern var jag testade på lite strongman träning och föll pladask.Bestämde för tävla denna sommar.Första tävlingen blev sm kval i -105 kilo i sollefteå och slutade 2a där och kvalade vidare till sm som går nu i arvidsjaur 29 september.Saknar grenträningen har bara kört några enstaka grentränings pass så saknar tekniken rutinen.Men kommer förhoppningvis flytta till arvidsjaur inom en snar framtid få börja köra grenträning regelbundet..
    Nåväl läget just nu ser ut så har en förkylning som spökar i kroppen från och till så blir lätt lungt på tränings fronten hoppas få av några pass i veckan i alla fall.

    Var igår körde bröst,axlar, startade me bänkpress i smhiten till låda på bröstet.gick riktigt bra där

    50 10 reps

    80 10 reps

    110 5 reps

    120 5 reps

    140 5 reps

    150 5 reps

    160 5 reps

    170 5 reps

    180 3 reps

    190 1 reps

    200 ett reps kändes riktigt lätt hade lust gå högre men inte värt riskera skador nu

    körde sen snebänk 10 repsare upp till 120 kilo där jag gjorde 8 reps

    sen högreps i flyes maskinen 5 set

    högreps i cabelcrossen 6 reps

    sen nötte jag lite en hantelpress teknik 1-3 or.

    jobbade mig upp gjorde en 1a på 67 kilos hanteln

    och gjorde ett försök på 82 kilos hanteln mest för bli viktvan långt ifrån jag satte den

    avslutade me lite triceps.

    idag vart det vilodag.bara vräka c vitamin hoppas denna förkylning lämnar kroppen snart:up:

    #1068968

    formen runt 105-110 kilo beroende på kost intag.kommer bli skönt kunna äta rejält efter sm slippa tänka på man måste fixa invägningen

    #1068970

    Ser grymt ut Conny :)

    #1068976

    tackar.hoppas nu bara man blir kvitt dena förkylning som lurar i kroppen.blev vila idag ifrån träningen.första prio är bli frisk helt nu till sm

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.