Min byggarjournal.

Home Forums Seriösa träningsjournaler Min byggarjournal.

  • This topic is empty.
Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #100728
    #1073456

    Shenare på er!

    Nu är jag tillbaka med en ny träningsjournal, tappade intresset för min förra och hade tidsbrist, men nu kör vi igång igen!

    Filip Krizmanic heter jag och är 19 år gammal, snart 20! Har sysslat med gym träning nu ungefär i 3 år på lite olika gym runt om, Träningen är väl mitt största intresse som bara växer hela tiden, mitt mål med träningen är att tävla i Bodybuilding när tiden inne, så mycket slit nu framöver. Så har inte så mycket mer att säga här… Men som alla andra träningsjournalen kommer det bilder, kost,tränings,diet upplägg och annat. så håll utkick!.

    Längd: 180cm
    Vikt : 90kg

    #1073457

    Så här kommer nu mitt första inlägg i min journal!

    Har nu denna veckan kvar på bulken/off season. Så redan nästa vecka kör jag igång med diet som jag och en vän kommer att köra tillsammans, dieten varar ungefär mellan Februari- Juni, och hoppas på att komma i bra form. Så nu är det mycket läsning på gång här just om kost delen! Detta blir egentligen min andra diet, första dieten gick helt okej gick dock inte hela vägen ut! men nu blir det fullt ös, gjorde en BIA-Mätning för 3 dagar sedan så jag har lite siffror på svart & vit.
    Längd- 180cm
    Vikt- 90kg
    BF- 17,1%

    Så målet är väl egentligen att försöka hamna strax under 10%

    Upplägget jag kör nu vad det gäller träningen är ganska så basic, kommer ungefär att se likadant ut under dieten, möjligt att det blir lite små ändringar beroende hur mycket ork jag har under dieten,

    Måndag- framsida lår,vader,mage
    Tisdag- Bröst,tricep
    Onsdag- Vila
    Torsdag- Baksida lår, mage
    Fredag- Axlar,trapz
    Lördag- Rygg,bicep

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.