Ny struktur för träningsjournaler – på allmän begäran

Home Forums Seriösa träningsjournaler Ny struktur för träningsjournaler – på allmän begäran

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 145 total)
  • Author
    Posts
  • #233243

    Jag kör på seriösa träningsjournaler jag med

    #233244

    Vi vill ha vår journal under seriösa träningsjournaler… :)

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=12818]

    #233245

    …är i allra högsta grad seriös.

    Vår träning är en stor del av vårt liv.
    Vi vill gärna dela med oss av vår livsstil & vår livssituation och där ingår en del annat än ”bara” träning!! Om vi bara ville anteckna reps och set så skulle vi skriva i ett kollegieblock istället :p
    Eftersom vi märkt att vår journal läses av ganska många medlemmar på detta forum så tycker vi att det vore synd att begränsa oss och ”bara” ange träningspass, vikter & reps då det finns så mycket mer i livet som är avgörande för resultat & planerat slutmål.

    Enligt vår mening blir inte en journal mindre seriös för att man bjuder på sig själv/sig själva. Vi lever ett liv vi älskar och kan vi inspirera männsikor med vår öppenhjärtlighet -både då det gäller redovisningar av träningspass, bilder från passen & övrig tränings/icke träningsrelaterade tillfällen samt lite ”blogg” om oss och vårt liv- så vill vi fortsätta med det då det får oss att utvecklas som individer!

    Vår journal kommer vara lika seriös som de journaler som ligger i ”Seriösa Träningsjournaler” -med lite ”twist” ;) -utan att det blir ändlösa sidor av spam…

    Så…vi vill ha vår seriösa hardcore-journal bland ”Dagböckerna”.

    :wazzup:Peace! /Palle & Frida

    #233246
    Palle wrote:
    …är i allra högsta grad seriös.

    Vår träning är en stor del av vårt liv.
    Vi vill gärna dela med oss av vår livsstil & vår livssituation och där ingår en del annat än ”bara” träning!! Om vi bara ville anteckna reps och set så skulle vi skriva i ett kollegieblock istället :p
    Eftersom vi märkt att vår journal läses av ganska många medlemmar på detta forum så tycker vi att det vore synd att begränsa oss och ”bara” ange träningspass, vikter & reps då det finns så mycket mer i livet som är avgörande för resultat & planerat slutmål.

    Enligt vår mening blir inte en journal mindre seriös för att man bjuder på sig själv/sig själva. Vi lever ett liv vi älskar och kan vi inspirera männsikor med vår öppenhjärtlighet -både då det gäller redovisningar av träningspass, bilder från passen & övrig tränings/icke träningsrelaterade tillfällen samt lite ”blogg” om oss och vårt liv- så vill vi fortsätta med det då det får oss att utvecklas som individer!

    Vår journal kommer vara lika seriös som de journaler som ligger i ”Seriösa Träningsjournaler” -med lite ”twist” ;) -utan att det blir ändlösa sidor av spam…

    Så…vi vill ha vår seriösa hardcore-journal bland ”Dagböckerna”.

    :wazzup:Peace! /Palle & Frida

    Kan bara skriva under på allt som Palle och Frida skriver! Dessutom fick jag nu hjälp med att bestämma mig! Flytta min journal till ”dagböckerna”

    #233247

    Jag vill ha min journal bland dagböckerna, så kan jag slänga in lite golf och pingis också om jag skulle vilja det någon gång.

    Håller för övrigt med Frida o Palle i vad de skriver!

    #233248

    seriösa träningsjournaler

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=13741&highlight=samir]

    #233249

    tror denna passar in i den seriösa delen, är i princip bara vikter set repps å pass

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=13300]

    #233250

    Placera min journal bland dom seriösa tack!
    / Cave

    #233251

    Sådär Palle, Mr cave och Sebbeboy, nu är era journaler flyttade till rätt kategori.

    #233252

    oggedogge, please till de seriösa träningsjournalerna tack. :)

    #233253

    jag vill gärna ha min under dagböcker

    #233254
    Anna B wrote:
    oggedogge, please till de seriösa träningsjournalerna tack. :)

    Fixat!

    Vanessa Frykman wrote:
    jag vill gärna ha min under dagböcker

    Fixat!

    #233255

    Förtydligande då frågan har väckts:

    Givetvis är tanken är att man enbart ska ha en dagbok alt. journal – inte en av varje.

    #233256

    Dagböcker tack!

    #233257

    Under dagböcker , tack! =)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 145 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.