ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler ReNeGaDe’s Otroligt Mysiga Träningsjournal

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 946 total)
  • Author
    Posts
  • #875830
    ReNeGaDe wrote:
    Tack! Hehe, okej.. Men jag kan slå vad om att du är starkare;)

    Tror faktiskt vi är ganska lika i allt, jag är lite längre och tyngre bara :)
    Hehe, det där med glömda övningar är alltid jobbigt, så jag har börjat skriva upp allt jag ska göra varje pass, hjälper en glömsk rackare som mig, kanske kan vara något?

    #875831

    S*atan vad du tränar magen då;). Jag brukar nöja mig med 3set, ibland inte ens det. Det är ju så tråkigt att träna magen:(. Men det är starkt gjort av dig att sticka iväg till gymmet för att träna magen. Måste vara ganska slut nu va:p?

    Ha det bra!

    #875832

    Bra pass :up:
    Men jo, lite chins hade avrundat fint, men det är bara att köra det nästa gång!

    #875833

    Haha efter ja kört rygg orkar ja inte en chin :D haha, men de kanske är jag! Hur går det med kroppen, tar det sig?

    #875834

    Jag skulle rekomendera dig att prova köra rygg o bröst tillsammans! Gärna supersetta. :up:

    Sen tycker jag du borde börja testa att köra varje muskelgrupp 2 gånger i veckan! Med lite mindre isolatonsövnignar och mer basövningar. Försök sätta upp mål med att öka i dom stora basövningarna som mark, böj, bänk och stående press etc (om du inte redan satt upp mål). Det ger dig massor med fördelar :)

    #875835

    Ser mycket bra ut ;)

    #875836
    ReNeGaDe wrote:
    Har vart en riktig bra helg!:) kollat på filmer, käkat glass, mammas kokosbullar.. riktigt härligt! Imorn blir det armar, och kanske lite shrugs och underarmar. Men nu ska jag äta and study!

    Ha det nice!

    Härligt! :emo-thumb
    Riktiga byggartakter, kör likadant jag Lycka till med träningen, kötta på!

    #875837

    Ser ju bra ut ändå, särskilt hammercurlsen :up:
    Testat sittande tricepspress? orkade inte riktigt kolla igenom alla andra träningspass :) I vilket fall är det enligt mig en riktigt skön övning för triceps, tar härligt, något du får testa om du inte redan gjort det!

    #875838
    ReNeGaDe wrote:
    qEEk: Tack! Ska testas!:emo-thumb

    Jävla mattetal..

    någon som kan räkna ut vad fan det här blir?

    4(10-3x) -3 (16-5x) = 1

    40-12x – 48 + 15x = 1

    Hur ska jag göra nu då? Ska få fram vad x ska bli.. OBS! råd om huvudräkning är inte till nån större hjälp, då man måste redovisa hur man gör. :|

    4(10-3x)-3(15-5x)=1
    40-12x-48+15x=1
    -12x+15x=1-40+48
    -12x+15x=9
    3x=9
    x=3

    lite fult utskrivet men men.

    #875839

    Vilken mattekurs går du?

    #875840
    ReNeGaDe wrote:
    Säger jag inte;) Matte A. Skulle egentligen gå B nu, men fick förlänga kursen eftersom jag inte klarade A, jag och tillsammans med 7 andra i klassen. Så vi ska göra om de prov vi inte klarade, och göra matte B i trean istället. Och ni (kanske inte du men) som går EC å sånt får ju typ bara A kurser, rätt soft;)

    Stackars naturarna som får gå till D, obligatoriskt..

    haha D har man redan lämnat bakom sig, så svårt var det faktiskt inte : ) fast jag körde totalt på imaginära tal iE krusen nyligen hahaha läraren hade förväntat sig lite mer.

    #875841

    Lugn nu jag går också Matte D just nu, det är grejjer det :p
    Valde dock bort Matte E för jag är så jävla pissless på matte.

    #875842
    Danne89_ wrote:
    Lugn nu jag går också Matte D just nu, det är grejjer det :p
    Valde dock bort Matte E för jag är så jävla pissless på matte.

    aaah välj redovisningsuppgiften med omsorg : )

    #875843

    Va vad är det för skit?: D Inte hört nåt sånt..

    #875844

    skall du bli merkonom eller?:)

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 946 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.