Bra ortoped i Göteborg.

Home Forums Skador och rehabilitering Bra ortoped i Göteborg.

  • This topic is empty.
Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Posts
  • #71050
    #550984

    Har någon tips på en pra ortoped / ortopedklinik i Göteborg.
    Den skall helst vara ansluten till försäkringskassan men det är inte ett måste.

    Mvh

    Smith

    #550985

    Göteborgs Medical Center. Bättre än så får du leta efter

    #550986

    Tyvärr finns inte Gothenburg Medical Center mer. Lades ner inför sommaren av nya ägare. Doktorerna som var där var suveräna men tyvärr……

    #550987

    Damnit it :/

    #550988

    ajdå. jo dem var fruktansvärt duktiga

    #550989

    Om jag var du hade jag ringt och kollat med [http://www.carlanderska.se/swe/ifkkliniken.asp]

    #550990

    Har nu bokat en tid på carlenderska efter att ha fått höra mycket gott om dom från en vän.
    Nackdelen är att de inte är anslutna till försäkringskassan så det kan bli dyrt. Efter att knappt ha kunnat träna på flera månader nu känns det dock som det får kosta vad det vill.

    #550991

    Kvalieteten på doktorerna där varierar….

    #550992

    Jag har varit patient hos Medical Center i flera år och visst är/var dom suveräna.
    När jag ringde senast till GMC så hänvisade dom till IFK-kliniken. Har varit i kontakt med dom också och måste säga att jag är mkt nöjd med dom också.

    Beträffande Carlanderska så är vissa läkare anslutna till FK, men då är väntetiden mer än lång om dom ens tar emot nya mediciner. Så va fallet för några år sedan iaf, kanske har ändrats.

    Sten björnum på GMC är den ortoped/kirurg som jag kan reka mest.

    #550993

    Slutade med ett besök på Mölndals Akut istället fick hade tid om 2 veckor men kunde inte leva ordentligt ryggen gjorde ont konstant och var enormt stel. Fick diagnosen ”kronisk ryggskott” Eller helt kroniskt skulle det förhoppningsvis inte vara återstår att se efter några veckor med medicin och rehab.

    #550994

    låter ju inte som nån höjdare. bara att sköta rehaben stenhårt nu. inget fusk

    #550995

    Har själv gjort operation på Medical Center. En viss Molander som utförde, en riktig KLÅPARE!
    En operation som gick snett, noll uppföljning och inadekvat smärtstillning efteråt.

    Att operationen gick snett har andra läkare i efterhand konstaterat. Molander har jag varken hört eller sett av fler gånger.

    Känns bra att de har stängt. Men akta er för denne Molander!:yikes:

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.