har jag fått navelbrock?

Home Forums Skador och rehabilitering har jag fått navelbrock?

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author

Tränade mage i dag, låg på en bänk och lyfte benen, då ser jag att naveln sticker u, det blev som en mjuk bubbla, kan detta vara ett brock? är det farligt ? vad gör man åt det?

Lämpligast är väl om du ringer sjukvårdsupplysningen?! Du får garanterat svar där.

Zoé wrote:
    Lämpligast är väl om du ringer sjukvårdsupplysningen?! Du får garanterat svar där.

vilka med största sannolikhet rekommenderar att du tar kontakt med din vårdcentral!

jag tror inte att det är någon större fara med din navel

Jasså det är vårdcentralen som gäller. fy fan vilken otur man ska ha.

rain wrote:
    Tränade mage i dag, låg på en bänk och lyfte benen, då ser jag att naveln sticker u, det blev som en mjuk bubbla, kan detta vara ett brock? är det farligt ? vad gör man åt det?

kan vara bukhinnan som brustit lite. inget att oroa sig för utan sys lätt ihop. gå till vårdcentralen till att börja med. vet flera inom sporten som brabbats av detta;)

kan du trycka tillbaka ”bubblan” i naveln ? och åker den i så fall ut igen? då kan du vara ett navelbråck du ha råkat få.

Coolt.

Jag hade en något utputande navel när jag vägde för mycket, men nu har den krupit
    tillbaka igen. Den upptäckten gjorde mig glad.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.