Problem med Supra Spinatus

Home Forums Skador och rehabilitering Problem med Supra Spinatus

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #67055
    #473051

    Hej!

    Jag gjorde var överambitiös på jobbet för 4 dagar sedan (jobbar på lager/fabrik), och enligt diagnosen som jag fick av en läkare idag så har supra spinatus fått sig en en rejäl kyss.

    Jag fick då ett antal rekomendationer till olika Rehab-kliniker (sjukgymnastik), men den tidigaste tiden jag fick var den 2 Januari som jag tackade nej till.

    Finns det någon vänlig själ där ute som kan ge mig tips i form av rehab-övningar för min axel?

    Tack på förhand!

    #473052

    Tycker att du ska gå till en sjukgymnast då dom är utbildade inom det området så att du inte får fel råd härifrån så att du skadar axeln mer.

    /Mvh

    #473053
    gorgi wrote:
    Tycker att du ska gå till en sjukgymnast då dom är utbildade inom det området så att du inte får fel råd härifrån så att du skadar axeln mer.

    /Mvh

    Jo det var ju tanken. Men det är svårt att få tid på en anständig klinik dessa tider. Vi har ju t.ex skade-guru Arne Persson här på brädan, så förhoppningsvis blir jag lite klokare.:)

    #473054

    Kanske är en dum fråga, men jag är inte helt 100 på var Supra Spinatus sitter i axeln…upplys mig gärna.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.