Korrigerade resultat från Decembercupen 2007

Home Forums SKKF informerar Korrigerade resultat från Decembercupen 2007

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #576590

    Nu finns de korrigerade resultatlistorna utlagda på [www.skkf.org]

    Tyvärr upptäcktes en del felaktigheter i resultaten på Decembercupen 2007.
    Orsaken till det inträffade är datorprogrammet och den mänskliga faktorn.

    Resultatlistorna är nu granskade ett flertal gånger och dessutom manuellt uträknade för att säkerställa att de nu publicerade resultaten är de korrekta.

    Svenska Kroppskulturförbundet och Skånska Kroppskulturförbundet kommer tillsammans att ansvara för att de rättmätiga pristagarna får sina korekta priser.

    Vi förväntar oss dock att samtliga berörda hjälper till med fördelningen av priserna.

    Vi beklagar det inträffade och kommer att se över programvaran och sammanräkningsrutinerna för att vid kommande tävlingar undvika liknande misstag.

    Svenska Kroppskulturförbundet
    genom
    Ulf Björnfot
    Ordförande

    #72432
    #576591

    ”Svenska Kroppskulturförbundet och Skånska Kroppskulturförbundet kommer tillsammans att ansvara för att de rättmätiga pristagarna får sina korekta priser.”

    Hur går det med denhär biten?
    Mvh Nicholas Månsson (3:e plats DC AF -180)

    #576592

    ja jag undrar också eftersom vi geografiskt bor 60 mil i från varandra Åsa o Jag.

    Tini

    #576593

    Hör av er till arrangören, dvs Skånska Kroppskulturförbundet.

    #576594

    Jag har varit i kontakt med Skånska kroppskulturförbundet, och fick informationen att det krävdes ett styrelsemöte för att besluta hur det skulle bli med priserna.

    Det kommer ta 6-10 veckor innan dom har mötet och bestämmer hur de ska göra, sen vet man ju inte hur lång tid efter detta det tar innan priserna kommer till rätta, känns ändå lite segt att det tar typ 4 månader från tävlingen att ordna när det rör sig om så få priser.

    #576595

    Har blivit fel förr! Back in the day så sket förbundet totalt i det! Vet att tex min polare Peter Forsberg blev lovad sin SM guld medalj för många många år sedan!

    MEN DET ÄR NYA TIDER NU!
    Jag VET att Uffe är en ascool snubbe with that true love for this game & att han ALLTID gör sitt bästa! Just check this one out:

    [http://zonecapone.com/TROPHY.htm]

    Jag skickade naturligtvis min buckla vidare till Nemeth som kom efter mig! Hey guys det finns ju post!

    Peace!
    ZONE[/b]

    #576596
    Nic0 wrote:
    Jag har varit i kontakt med Skånska kroppskulturförbundet, och fick informationen att det krävdes ett styrelsemöte för att besluta hur det skulle bli med priserna.

    Det kommer ta 6-10 veckor innan dom har mötet och bestämmer hur de ska göra, sen vet man ju inte hur lång tid efter detta det tar innan priserna kommer till rätta, känns ändå lite segt att det tar typ 4 månader från tävlingen att ordna när det rör sig om så få priser.

    Jag sa att vi skulle ha det när vår kassör kommit hem från sin arbetsperiod i USA. Den varade den angivna tiden. Han har redan varit där ett antal veckor.
    Sedan påskyndar vi procesen.

    #576597

    Han är nyss hemkommen. Vi kommer att skicka nya korrekta priser till alla berörda så fort som möjligt.

    Än en gång, en STOR ursäkt!

    #576598
    Arne Persson wrote:
    Jag sa att vi skulle ha det när vår kassör kommit hem från sin arbetsperiod i USA. Den varade den angivna tiden. Han har redan varit där ett antal veckor.
    Sedan påskyndar vi procesen.

    Jaha okej, då missförstod jag lite :| , men dåså vad kan man räkna med tidsmässigt?

    #576599
    Nic0 wrote:
    Jag har varit i kontakt med Skånska kroppskulturförbundet, och fick informationen att det krävdes ett styrelsemöte för att besluta hur det skulle bli med priserna.

    Det kommer ta 6-10 veckor innan dom har mötet och bestämmer hur de ska göra, sen vet man ju inte hur lång tid efter detta det tar innan priserna kommer till rätta, känns ändå lite segt att det tar typ 4 månader från tävlingen att ordna när det rör sig om så få priser.

    Arne Persson wrote:
    Jag sa att vi skulle ha det när vår kassör kommit hem från sin arbetsperiod i USA. Den varade den angivna tiden. Han har redan varit där ett antal veckor.
    Sedan påskyndar vi procesen.

    UPP
    6-10 Veckor va visst rejält i underkant, men det var inget stavfel.. men jag korrigerar till 6-10 månader.

    #576600

    Tack Jesusbarnet!

    och SKKF :)

    Mvh,
    Nicholas Månsson

    #576601

    [img=http://img233.imageshack.us/img233/4758/bild470ot6.jpg]

    #576602

    Till slut så lyckades jag och Skånes KKF’s kassör Jocke att sammanstråla och korrigera det tråkiga som inträffade. Vi ber om ursäkt för den långa tid det tog. Vi båda har tyvärr arbeten som gör det lite svårt att träffas ”när som helst”….:)

    #576603

    Grattis till pallplats nico. hade varit roligare att sett din min när de ropat dig som trea på plats istället för när huvet föll besviket.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.