Längd- och viktkontroll

Home Forums SKKF informerar Längd- och viktkontroll

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #82345
    #769927

    På alla tävlande damer i höst!

    Se mer på:

    [http://www.skkf.org/index.php?option=com_content&task=view&id=75&Itemid=2]

    #769928

    Men JP, man frågar inte en dam om hennes vikt!;)

    Näe, kul initiativ! Hoppet om en CBBklass för damer tändes igen i många damers sinne kan jag tänka?:P

    #769929
    MickeGBG wrote:
    Men JP, man frågar inte en dam om hennes vikt!;)

    Näe, kul initiativ! Hoppet om en CBBklass för damer tändes igen i många damers sinne kan jag tänka?:P

    Här frågas inte. Här berordras damen upp på vågen och i realtid läggs hennes vikt ut på ett tusental siter worldwide, med foto och namn plus skonummer! Lägg därtill att vi kommer att flasha åldern stenhårt. We´re mean!!!;)

    #769930
    Janpeter Sangborn wrote:
    Här frågas inte. Här berordras damen upp på vågen och i realtid läggs hennes vikt ut på ett tusental siter worldwide, med foto och namn plus skonummer! Lägg därtill att vi kommer att flasha åldern stenhårt. We´re mean!!!;)

    Thats my man!! Säg åt mig med bestämd röst så glömmer jag bort nervositeten över tävlingen och får andra *host* tankar :p

    #769931
    Janpeter Sangborn wrote:
    Här frågas inte. Här berordras damen upp på vågen och i realtid läggs hennes vikt ut på ett tusental siter worldwide, med foto och namn plus skonummer! Lägg därtill att vi kommer att flasha åldern stenhårt. We´re mean!!!;)

    Meaoow….:P

    Du vet vad flickorna gillar JP!:|

    #769932
    MickeGBG wrote:
    Meaoow….:P

    Du vet vad flickorna gillar JP!:|

    Får vi hoppas. Jag kan ha fel…[/b]

    #769933

    Vad ska vi väga då? kontra längd..

    #769934
    Anna Lübeck wrote:
    Vad ska vi väga då? kontra längd..

    Nu får du väga vad du vill. Det blir förhoppningsvis möjligt att hitta längd-viktgränser som funkar för någon sorts Classic Bodybuilding eller nåt för framtiden. Jag tror kanske att risken är stor att de allra flesta väger sisådär 55-60 kg oavsett i vilken gren de tävlar. Då blir det svårt att hitta rätt limit. Vi får väl se.

    #769935

    Ett bra beslut tycker jag – har saknat viktkontroll på damsidan i alla grenar – då kan man få koll på vad medtävlande väger, se själv var man kanske ”bör” ligga och framför allt kan vi kanske få en öppning till CBB för damer.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.