Licensfråga

Home Forums SKKF informerar Licensfråga

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #78479
    #688551

    I det tävlings PM som kom i e-posten nyss står att man vid inregistrering på SM ska visa upp sin licens. Som jag förstått det har det inte skickats ut några ”fysiska” licenser i år utan man har haft att kolla på listan på SKKF om man har licens? Har ju liksom inget att visa upp vid inregistreringen då?
    Eller är jag helt ute och snurrar nu och har fått allt om bakfoten?

    #688553
    CamillaJ wrote:
    I det tävlings PM som kom i e-posten nyss står att man vid inregistrering på SM ska visa upp sin licens. Som jag förstått det har det inte skickats ut några ”fysiska” licenser i år utan man har haft att kolla på listan på SKKF om man har licens? Har ju liksom inget att visa upp vid inregistreringen då?
    Eller är jag helt ute och snurrar nu och har fått allt om bakfoten?

    Nej, du varken snurrar eller har fått något om bakfoten. Trots att vi har läst det där PM ett helt gäng gånger har det tydligen smugit sig in ett fel. Legitimation skall du ta med dig, någon fysisk licens har du som du skriver inte att visa upp.

    Our misstake.

    Jag har precis mailat ut en rättelse. Hoppas att du fått den.
    Tack för att du var vaken när jag inte var det. :)

    #688554
    Jorgen wrote:
    Nej, du varken snurrar eller har fått något om bakfoten. Trots att vi har läst det där PM ett helt gäng gånger har det tydligen smugit sig in ett fel. Legitimation skall du ta med dig, någon fysisk licens har du som du skriver inte att visa upp.

    Our misstake.

    Jag har precis mailat ut en rättelse. Hoppas att du fått den.
    Tack för att du var vaken när jag inte var det. :)

    Jag såg att Fitnessfestivalen hade samma problem i sin inbjudan på sina tävlingar, [http://www.fitnessfestivalen.se/luciapokalen/bodyfitness/inbjudan/ som tur var såg en Body Fitness-tjej problemet]:

    Quote:
    Linda, du har helt rätt! Vi har inte hängt med i SKKFs uppdateringar. Nuförtiden indikeras ens egen och klubbens/föreningens licens inte med papperslappar, utan listas online på [www.skkf.org].

    Vi uppdaterar vår info på denna och andra inbjudningssidor, tack för påpekandet!

    /Fitnessfestivalen

    #688555
    Jorgen wrote:
    Nej, du varken snurrar eller har fått något om bakfoten. Trots att vi har läst det där PM ett helt gäng gånger har det tydligen smugit sig in ett fel. Legitimation skall du ta med dig, någon fysisk licens har du som du skriver inte att visa upp.

    Our misstake.

    Jag har precis mailat ut en rättelse. Hoppas att du fått den.
    Tack för att du var vaken när jag inte var det. :)

    Jörgen jag ber dej se efter i din e-mail snarast ang. en licens förfrågan!

    #688556
    kardinal wrote:
    Jörgen jag ber dej se efter i din e-mail snarast ang. en licens förfrågan!

    Jag svarar på mail i mån av tid. Jag har ett jobb att sköta och även ett liv (något torftigt sådant kanske, men ändock) vid sidan av. Jag försöker svara på alla mail inom 24 timmar, något som jag oftast klarar av alldeles utmärkt.

    Men tack för påminnelsen. ;)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.