När kan man förvänta sig svar?

Home Forums SKKF informerar När kan man förvänta sig svar?

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #64988
    #452532

    Hej!

    Jag skickade/betalade in licensansökningen för ungefär 1 månad sen och sökte sanktion för tävlingar utomland (Norge, Danmark) för ungefär 3 veckor sen. När kan man förvänta sig svar på detta? Det är 5 veckor kvar till sandefjord och jag vill gärna vara på säkra sidan om jag skall lägga i en högre växel eller inte..

    Mvh Sebastian

    #452533

    Jag ska försöka kolla upp detta. Troligen är allt lugnt, men jag dubbelkollar med ansvariga i styrelsen.

    #452534

    Jörgen som håller i licenser och sånt kommer att uppdatera i helgen, men om ni behöver kolla något innan dess är det enklast att ni mailar honom:

    [mailto:jorgen.n@horby.nu]

    Hoppas det ska lösa eventuellt huvudbry.

    #452535

    Tack så mycket JP! Och behöver ni hjälp inom SKKF i framtiden är det bara att höra av sig. Efter vårens tävlingar dock =)

    Mvh

    #452536

    Hej Sebastian!

    Din licens blir inte klar förrän föreningen du angivit att du skall tävla för registrerar sig och betalar in föreningsavgiften till SKKF. Innan dess har du ingen tävlingslicens.
    Och gör dom inte det innan den 28/2 så tillkommer det en förseningsavgift på 400:- för din tävlingslicens.

    Som det står på förbundets hemsida: ”OBS! För att få söka licens måste den tävlandes förening betalt föreningsavgiften för det aktuella året. ”

    Mvh Jörgen

    #452537

    Nu är licensen godkänd.. Nu väntar jag bara på sanktionsbeskedet om tävlingar utomlands. Sista anmälningsdagen för Sandefjord Open är 23 mars men alltid skönt att veta om man får var med eller inte..

    Mvh Sebastian

    #452538

    Jag har också sökt sanktion för tävlingar utomland. Man får svar på sin mail eller hur?

    #452539
    LKolbe wrote:
    Jag har också sökt sanktion för tävlingar utomland. Man får svar på sin mail eller hur?

    Det kommer nog inom kort.

    #452540

    Skapar ingen ny tråd, utan lånar denna.
    Vi har också ansökt men inget svar.
    Har försökt ringa mm, men få inte tag i någon.
    Sista anmälningsdagen är på söndag eller måndag, så det är väl lite bråttom om man säger så:o
    Hoppas någon bland förbundet läser detta.

    Det gäller alltså sanktion för att tävla utomlands.
    Mvh

    #452541
    FEVER wrote:
    Skapar ingen ny tråd, utan lånar denna.
    Vi har också ansökt men inget svar.
    Har försökt ringa mm, men få inte tag i någon.
    Sista anmälningsdagen är på söndag eller måndag, så det är väl lite bråttom om man säger så:o
    Hoppas någon bland förbundet läser detta.

    Det gäller alltså sanktion för att tävla utomlands.
    Mvh

    Säkrast är att maila Jörgen och Kenneth J. Jag ska även trycka på parallellt, men lita inte på att jag ordnar det.

    #452542
    Janpeter Sangborn wrote:
    Säkrast är att maila Jörgen och Kenneth J. Jag ska även trycka på parallellt, men lita inte på att jag ordnar det.

    Jag försökte lösa det så gott det gick själv, då jag vet att ni har mycket att stå i, nu när ni byter lite folk.
    Men det löste sig till slut och jag tackar ödmjukt för supporten.
    Mvh

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.