Nyheter om fotoprojektet Muscles for Charity

Home Forums SKKF informerar Nyheter om fotoprojektet Muscles for Charity

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #435993

    Nästa vecka: Vanessa Frykman platsen är hemlig. Hon har deffat hela sommaren bara för denna fototagning, bara det är värt en liten applåd..

    Efter AF den 13 och 14 går färden ner till Göteborg. Jag kommer ner igen söderut den 22-23 september för att fota Rosie Anderberg och Janne Malmkvist. Är det flera som kan under dom dagarna skulle det vara bra. Jag kör även detta meddelande På facebook under helgen.

    Vill också passa på att tacka mr M. Syvertsen för all hjälp och stöttning .

    Dessutom Sofie Sundberg och alla andra nere i Göteborg jag har pratat med den senaste tiden för att hjälp och alla bra förslag ni har kommit med. Det här blir bra:up:

    Ps till alla Göteborgare: Om ni ser en nedpundad Mitshubishi grå som irrar omking på gatorna så är det bara min gps som har lagt av.:D

    #435994

    Vi ska snacka ihop oss om göteborg sedan. Jag är intresserad av att följa med, som vi pratade om förut. Tar det imorgon, när vi ses. :)

    #435995

    Idag har vi fotat Vanessa. Vanessa har dietat hela sommaren bara för fotningen, tack och lov har vi klarat oss ifrån svin influensa och annat så det blev en lyckad dag med bra bilder. Strålande solsken.

    Jag använde dom 2 kolhydrater jag har kvar i huvudet och dom räckte faktiskt hela vägen hem:D

    Tack Vanessa!

    #435996

    Vill bara tala om att min mobil har oförklarligt gått sönder utav sig själv och jag är just nu onåbar på numret jag har lagt ut. Dom som behöver komma i kontakt med mig kan göra det på 0733530079 tills vidare. Skriver en stänkare om när telefonen fungerar igen.

    #435997
    Tomas Ivering wrote:
    Hej Sid! Jag är ledsen men det är redan trångt. Det är flera som har frågat och jag vill inte hamna i dilemmat att saka någon jag redan har lovat.
    Jag har en liten reservlista som jag sätter upp dig på. Det är just nu 24 stycken på den. Men jag blir jätteglad att du är intresserad. OM det här projektet slår som jag tänker tvinga det till , så blir det här nr 1 i en föjd av flera fotoprojekt. mvh Tomas Ivering

    Sätt upp mig med på reservlistan om det går.

    /Mattias

    #435998

    Det är noterat Mattias. OCH min mobil funkar igen, jag slapp stämma Bill Gates 8)

    #435999

    hur går projektet? när blir premiären nu när gp är inställt?

    #436000

    Hej till alla och ursäkta att jag inte har varit så närvarande den senaste tiden. Anledningen är att jag har bytt arbetsuppgifter och det smällde till rejält direkt efter fitnesfetivalen när jag trodde jag skulle få lugnt. januari och februari har varit dom mest stressade månader jag har upplevt.Polisarbete är kul i lagom doser,,jag fick dock köra ett ärende själv som egentigen kräver många flera men på grund av personalbrist och julelände så körde jag själv.

    Nu är jag” back on track ”. Sweden grand prix blev inställt tyvärr och jag sitter med en mer eller mindre färdig produkt. jag kan säga att jag är kanonglad över hur resultatet kommer att bli.Jag vill släppa katalogen till en tävling eftersom det blir en stor del av grejen. Kommer därför att förlägga datumet till Sm i oktober. Dels för att jag tror mig veta att en stor del av försäljningen kommer att ske på tävlingarna i höst. Det härär både bra och dåliga nyheter. Många är spända på att få se katalogen men då hinner jag också komplettera upp med en och annan som inte kunde förra året. Jag vet att många vill både ha och se bilder som jag fotat av er… jag ber er snälla att ha tålamod.

    Återkommer vad det lider med mera information mvh Tomas

    #436001

    Sen tänkte jag faktiskt att dom som vill får själva bidra med en bild till katalogen . jag kan ju givetvis inte publicera alla. Men Gustav och alla andra som kan och vill,,, leta upp en stor byggare och ta några bra bilder (hur som helst) om dom blir bra så tar jag med dom. Det finns lite space kvar (3 sidor) där slänger jag in dom som ett potpurri

    Återigen…det finns begränsningar men det vore skitkul om andra som fotar fick lite plats också. Om bilderna skall publiceras vill jag bara att den som har fotats ger sitt medgivande.

    Gymbilder..
    Sexiga bilder..
    Studiobilder..
    Bodyfitness…

    Bara fantasin sätter gränser

    ciao

    #436002

    Händer det något här ?

    När släpps katalogen ?

    hade!

    #436003

    Ingen som vet något !????

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.