Captains of Crush – Vad klarar ni?

Home Forums Styrkehörnan Captains of Crush – Vad klarar ni?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 188 total)
  • Author
    Posts
  • #290195

    Martin blir troligen den första som klarar den tyngsta kalibrerade CoC#4 med BÄGGE händerna. Martin är endast 1 mm ifrån på vänstern. Han kommer troligen även att bli den första som klarar det med den nya ”kreditkorts”-certifieringen.

    #290196
    Mart|n wrote:
    [youtube=K7VOXzgPVds]

    POWER :up:

    #290197

    Fick en CoC #1.5 av frugan i tisdags. Har aldrig tränat greppstyrka förut men idag stängde jag den och har efter första lyckade stängningen lyckats ytterligare 7ggr :) Blir att beställa #2 nu :) Riktigt skoj det här :)

    #290198

    Jag stängde #2 för ett tag sen, försöker på 2.5 men det vill sig inte just nu :P

    #290199

    Jag tar CoC#1 22ggr och är typ 2mm från att stänga CoC#2.. Förstår inte varför jag inte stänger 2an än.. Några tips? :)

    #290200

    Tar ca 20 reps på coc #1,5. har inte testat 2:an.
    1cm kvar på 3:an.

    #290201

    tagit 2,5 endast:) men 3:an är på g så:)

    #290202

    hur vet man vilken man ska börja med?
    är väldigt klen i greppet och funderar på om jag ens klarar 1an?

    #290203
    zombieboy wrote:
    hur vet man vilken man ska börja med?
    är väldigt klen i greppet och funderar på om jag ens klarar 1an?

    Köp trainern, den är tung nog att träna på

    #290204
    Vincent Qvarfordt wrote:
    Köp trainern, den är tung nog att träna på

    okej :)

    #290205
    Aegistance wrote:
    Jag tar CoC#1 22ggr och är typ 2mm från att stänga CoC#2.. Förstår inte varför jag inte stänger 2an än.. Några tips? :)

    Stäng den med båda händerna och håll den sedan stängd så länge du kan. (med en hand)

    #290206

    32 reps med 1.5an och 6 reps på 2.5an.. typ 3 mm ifrån att stänga 3an en bra greppdag!!

    #290207
    samutown wrote:
    Stäng den med båda händerna och håll den sedan stängd så länge du kan. (med en hand)

    Jo, har testat holding träningen men vet inte riktigt om de ger någon bättre träning.. Hade varit grymt nice å ha en gripmeter så man hade sett om vilken övning som ger mest improvment..

    #290208
    Aegistance wrote:
    Jo, har testat holding träningen men vet inte riktigt om de ger någon bättre träning.. Hade varit grymt nice å ha en gripmeter så man hade sett om vilken övning som ger mest improvment..

    Den metoden fick mig att få ihop dom sista 2-3 mm på både coc #2 och #2.5 iaf.

    #290209
    samutown wrote:
    Den metoden fick mig att få ihop dom sista 2-3 mm på både coc #2 och #2.5 iaf.

    Okej det väl bara att kämpa på.. Får dock stängt den bättre med 1 hand än med båda händerna :P

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 188 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.