Egyptiska Hulken

Home Forums Styrkehörnan Egyptiska Hulken

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #65610
    #455569

    [youtube=rIVCpzSQTPc&]

    Vet inte hur många som har sett detta, men låter som ett jävla skämt om ni frågar mig, och allt jag har sett inom powerlifting, strongman, bodybuilding och styrka överhuvud taget är isåfall ingenting jämfört med det här ”Om det nu stämmer”, då menar jag när det gäller styrka

    #455570

    löjligt..

    #455571

    chokladmynt :P mytomaner finns globen runt …

    #455572

    Om egyptisk TV visar detta så är dom mer efterblivna än jag någonsin kunnat föreställa mig..

    så nej detta är nått riktig dålig påhitt….

    #455573

    klart det är ett skämt haahah man skulle aldrig mäta en människas styrka i hästkrafter haahah om man skulle vilja mäta styrkan och ha det jämförbart med en ottomotors effekt så är vridmoments mätning att föredra hahah, vilka sjuka människor.

    #455574

    Kul om Svensk TV skulle göra inslag där de tackar Gud och dyl.
    De var nog de mest Allahtäta minuter jag sett, de slängde in ”muhammed är Guds barn” och ”prisa gud” lite här och där också:)

    #455575

    Less talk more action, kan han inte bara bevisa sin gudabenådade styrka nångång?

    #455576
    hhhenke wrote:
    Less talk more action, kan han inte bara bevisa sin gudabenådade styrka nångång?

    han gjorde ju det? han bröt ju ett ”äkta” mynt i 2 delar med bara händerna haha :O

    #455577

    Det var ett riktigt intressant klipp. Han ligger med sina fruar 15 gånger om dagen, han är lika stark som 30 000 män och han vill inte visa det eftersom han då inte kan kontrollera sina superkrafter och kan förstöra hela hans omgivning.
    Där ligger både Hulken och Stålmannen i lä.

    #455578

    Sanslöst löjligt…

    #455579

    va kul=)! vilket gäng tomtar

    #455580

    HAHAHA, helt focking otroligt.

    #455581

    Känner igen mig nåt grymt. Jag kan också lyfta en bil men vill inte visa det eftersom jag antagligen inte kan kontrollera min styrka och råkar förgöra allting omkring mig. Jag vill faktiskt inte ens riva ett mynt i två delar eftersom hela huset kan åka med. Fattar inte att han vågade!

    #455582
    Joo wrote:
    han gjorde ju det? han bröt ju ett ”äkta” mynt i 2 delar med bara händerna haha :O

    Du missade kortet när han lyfter upp bilen med ett sidolyft :emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.