Intervju med Magnus Samuelsson på Fitnessguru.se

Home Forums Styrkehörnan Intervju med Magnus Samuelsson på Fitnessguru.se

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • Author
    Posts
  • #679993

    [img=http://www.fitnessguru.se/wp-content/uploads/2009/02/magnus-samuelsson2.jpg]Jag kommer intervjua Magnus Samuelsson under de närmaste dagarna, vill ni att jag ska ställa någon speciell fråga till honom kontakta mig på – [http://www.fitnessguru.se/ fitnessguru.se] eller skriv här!

    #78338
    #679994

    Hans träningsschema vore ju jävligt intressant att få se! :) Samt vad han maxar i de tre stora, vad han har för skador nu, tävlingsplaner, om han funderar på att trappa ner träningen… Har ”Let’s dance” påverkt hans fysik/träning? Hehe, vad vill man INTE veta egentligen? :)

    #679995

    Vad har Magnus gjort som mest i knäböj? Både med bara bälte och med full utrustning är intressant.

    #679996

    dom tre stora raw skulle vara kul, å vad maten består av en vanlig dag i herr samuelssons liv

    #679997

    Skulle vara intressant att få veta lite mått på honom!:)

    #679998

    Hälsa honom att jag ogillar hans Babyliss skäggtrimmer.

    #679999
    PaintSpot wrote:
    Hälsa honom att jag ogillar hans Babyliss skäggtrimmer.

    Bra att du påminde mig.

    sid, fråga Magnus hur man oljar en sådan där trimmer. Min har börjat kärva, och jag har slarvat bort instruktionshäftet.

    ;)

    #680000
    paintspot wrote:
    hälsa honom att jag ogillar hans babyliss skäggtrimmer.

    1+

    #680001

    Hur går jordbruket och djurskötseln eller alla inkomsterna kommer från TV-deltagande nuförtiden? Har ju dålig koll på vad som hänt karln

    #680002
    Jeppas wrote:
    dom tre stora raw skulle vara kul, å vad maten består av en vanlig dag i herr samuelssons liv

    +1.

    Tror f ö inte att Samuelsson äger SL-dräkter.

    Fråga hur det blev/blir med MMA-karriären!!!!!!!!!!!!!!!!!

    #680003

    Jo den där träningen med Gracies och MMA-karriären skulle även jag vilja veta mer om.

    Hur är hans kondition i förhållande till hans styrka? Jogga? Springa? Cykla?

    #680004
    Kreh wrote:
    +1.

    Tror f ö inte att Samuelsson äger SL-dräkter.

    Fråga hur det blev/blir med MMA-karriären!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Där har du väldigt fel!
    I strongman använder dom sig utav SL utrustning i knäböjs- och marklyftsliknande grenar. Det man gör är oftast att dom döljer dräkter och lindor genom att ha t-shirt och shorts över dräkten och ovanför lindorna har dom ibland knävärmare.

    WSM 2008
    [youtube=Tk4_HnTpMi4]

    WSM 2007
    [youtube=7d9zZQwK0RM]

    #680005

    Det har nog kanske inte med att dölja dom utan snarare att tävlings sponsorerna ska synas. Oftas så har man grensponsorerna på tröja och ev sina egna på shorts.Att Oli hade knävärmare över som det såg ut att vara lindorna har nog en annan anledning. Men vi försöker alltid att ha den bästa utrustning man kan ha till ev mark eller böj.Mvh.Rosell

    #680006
    Rosell wrote:
    Det har nog kanske inte med att dölja dom utan snarare att tävlings sponsorerna ska synas. Oftas så har man grensponsorerna på tröja och ev sina egna på shorts.Att Oli hade knävärmare över som det såg ut att vara lindorna har nog en annan anledning. Men vi försöker alltid att ha den bästa utrustning man kan ha till ev mark eller böj.Mvh.Rosell

    Jo, jag vet att det rör sig om att det oftast är andra sponsorer som vill att deras märke ska synas och inte dräkternas märken. Det har även förekommit inom styrkelyft, dock inte inom IPF. Men det ser ganska roligt ut med en t-shirt ovanpå en bänktröja:)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.