Komentarer och synpunkter på schema?

Home Forums Styrkehörnan Komentarer och synpunkter på schema?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #77371
    #655074

    Om man bortser från disco övningarna jag har som slutövningar i passen, och mer fokuserar på styrkeövningarna, ser det mycket negativt ut eller är det positiv schema som e värt att fortsätta med?

    Har kört på känsla nu i 8 månader och ligger väldigt bra i dom *tre, men ska försöka med ett schema nu. Kör fyra dagar i veckan och passen känns bra, men vet inte riktigt om triceps passet ligger bra?

    Tisdag; Bänkpress, sne hantelpress, wide grip bench, cablecross, mage

    Onsdag; Knäböj, benpress, lårcurl, Biceps

    Fredag; Axelpress stående, hantellyft sidan, Press bakom nacke i smith, biceps, mage

    Lördag; Marklyft,raka makrlyft, latsdrag, t-bar rodd, smalbänkpress, stående French press, push down

    #655076

    Jag hade lagt t.ex. rygg och biceps på samma pass och bröst och triceps på samma och ben o vader på samma som ett exempel för du använder t.ex. biceps när du kör rygg så därför är det bättre och lägga dom på samma pass:) Mvh

    #655078

    Jag kör två böj+mark och två bänkpass i veckan. Man kan antingen köra ett tungt och ett lätt pass i veckan eller dela så man kör tung böj och lätt mark ihop och vice versa. Jag ser inte riktigt vitsen med ditt fredagspass. Du ger axlarna stryk tre dagar av fyra.

    Vaalz förslag är mer ett traditionellt insnöat byggarförslag.

    #655080

    JO jag har kört ”orginal” lyftar schemma nu i ett år och tnkte köra ett annat schemma nu i någon månad, men jag är inte intresserad utav ett rent byggarprogram som vaalz säger. Dock har jag fått till ett annat schemma nu som e bättre än vad ja skrev där uppe. :)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.