Strongman klubbar i Stockholm?!?

Home Forums Styrkehörnan Strongman klubbar i Stockholm?!?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #562249

    Förlåt om ni sätt nått liknande topic förut.
    Men har sökt ÖVERALLT ( som jag tror). Men hittar aldrig nån strongman klubb i stockholm.
    Vill tävla och träna med folk med samma intresse som jag har.
    hittar skit sköna filmer o bilder överallt över inet, men aldrig från stockholm.

    Så ni som vet nån klubb i stockholm eller oxå vill tävla i strongman grenar, hör gärna av er.

    Christer

    #71442
    #562251

    Alternativt så tar du saken i egna händer, nämner en plats (gym), dag och tid då du finns på plats, så kanske de intresserade kommer till dig.

    Ungefär som styrkelyft- och tyngdlyftningsklubbarna gör för att rekrytera nya intresserade samt visa upp sporterna: [https://www.body.se/content/traning/artikel.asp?CID=2453] samt [https://www.body.se/content/traning/artikel.asp?CID=2243]

    Allt börjar någonstans med någon :)

    #562253

    är inte så värst duktig på att arangera saker. men ska nog iallafall göra ett försök. tack magnus för hjälpen

    #562255
    CHRiSoklart wrote:
    Förlåt om ni sätt nått liknande topic förut.
    Men har sökt ÖVERALLT ( som jag tror). Men hittar aldrig nån strongman klubb i stockholm.
    Vill tävla och träna med folk med samma intresse som jag har.
    hittar skit sköna filmer o bilder överallt över inet, men aldrig från stockholm.

    Så ni som vet nån klubb i stockholm eller oxå vill tävla i strongman grenar, hör gärna av er.

    Christer

    YES! Då e det dags att starta en då. jag e på. håller till i tumba:emo-thumb

    #562257

    Grymt

    #562259

    Enligt obekräftade rykten ska det startas, eller precis har startats upp ett gym i Farsta. Det kommer att koncentrera sig på styrkelyft, armbrytning och strongman.

    #562261

    gävle?

    #562263

    du hörde inget namn när du hörde ryktet? Vore ju utmärkt om ryktet är sant.

    #562265

    Det finns inget Strongmangym i Stockholm. Det bästa stället för styrkelyft är nog Täby AK. Testa det!

    #562267

    men vet inte riktigt vad man gör på ett stryrkelyft gym? har en bild i mitt huvud där dom enbart lyfter stången över huvudet, ryck och stöt elle vad det heter.

    eller gör dom allt möjligt dära??

    #562269
    CHRiSoklart wrote:
    men vet inte riktigt vad man gör på ett stryrkelyft gym? har en bild i mitt huvud där dom enbart lyfter stången över huvudet, ryck och stöt elle vad det heter.

    eller gör dom allt möjligt dära??

    SL= Bänk, Mark och böj
    OL=Ryck & stöt

    tror det är så.

    #562271
    wargen75 wrote:
    Det finns inget Strongmangym i Stockholm. Det bästa stället för styrkelyft är nog Täby AK. Testa det!

    Det ska vara han som har Extreme Power som drar igång. Enligt en blänkare på hans hemsida är det en ny förening bildad iallafall. Och som sagt, enligt ryktet är det ett gym på gång också.

    Har dock inte pratat med honom själv….

    Kolla under nyheter på extremepower.se

    #562273

    Plockar in citatet (inte tillåtet att länka webbshopar från forumet):

    Quote:
    Extreme Power har nu ett Extreme Power Team. Detta är en förening som ska ägna sig åt styrkelyft och bänkpress. Föreningen är ny för 2009 och är med i Svenska Styrkelyftsförbundet. Vill du tävla för föreningen så skicka ett mail till: [mailto:info@extremepower.se]
    #562275

    har nu skickat ett mail till extrempower, och väntar nu på svar.
    Hoppas fan att dom tänkter starta en klubb i stockholm, skulle vara guld värt.

    Tack alla för hjälpen.!!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.