Tjejer i Umeå?

Home Forums Styrkehörnan Tjejer i Umeå?

  • This topic is empty.
Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #48982
    #118728

    Tjohej, jag slänger faktiskt ut en kontaktannons! ;)

    Jag är en gymmande tjej i umeå som har byggt min styrka med min sambo på vårt lilla kvartersgym samt på IKSU. I kvartersgymmet blir umgänget något begränsat.. och på IKSU kan jag räkna tjejer som jag sett göra tunga marklyft på en hand (detta efter dagliga besök i ett halvår..)

    Jag skulle helt enkelt vilja hitta er starka umeåtjejer som tränar tungt, inte räds basövningar, och är starka för att ni tycker det är kul. Som inte drömmer om miss figure-tävlingar och vågar ta i så att ni grymtar som en karl.

    Vad gör man för att hitta er? Ska jag bara klampa in på ett nytt gym och vänta på att ni dyker upp? ;) För även om ni inte syns så hoppas jag att ni finns!

    #118729

    Jag trodde aldrig att jag skulle hamna i den här situationen, dvs att jag skulle svara på en kvinnas kontaktannons. Nämen jag tränar för det mesta på IKSU och tycker att jag passar in på beskrivningen.

    #118730

    Har du kollat på Umeå power?

    #118731

    Hänger man på IKSU lär man inte hitta många sådanna. Däremot på gammlia lär det finnas några fler även om de är riktigt få där med. Jag vet nog bara 1 och har ändå tränat där sedan i höstas då jag började plugga. Många skulle behöva lite vägledning innan de vågar ta i tror jag!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.