Är det SKKF som har fotopassen nu också?

Home Forums Tävlingar och Events Är det SKKF som har fotopassen nu också?

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #64953
    #452442

    Ja, rubrik ftw.

    Ska man skicka en chokladask till Uffe eller är det någon annan lyckligt utvald krake som tvingas stå ut smicker och skambud den här gången? Om så, vem kan denne utvalde krigare tänkas vara? Berätta ni som vet. Även pris.

    Till och med ett ohövligt inlägg från en bakfull eller morgonsur Jörgen med enbart en länk utan vidare kommentar som feedback att ”Du sökte inte, pucko, du startade bara en tråd för att du är lat.” välkomnas. Man lär sig något på det också, right?

    You know I love you boy. ;)

    #452443

    Är också intresserad av fotopass!
    Och undrar det samma.
    Gratis bilder till världen… :D

    #452444

    Eftersom GP är en externt arrangerad tävling får ni nog skicka askar, smycken, blommor och annat till Sten och gänget i Varberg.

    Den här bör funka:

    [mailto:info@SwedenGrandPrix.se]

    Och lyckas ni få igenom en chokladask den vägen kan ni väl berätta för mig.

    #452445

    Annars kan ni ju höra med Tomas Ivering, han ska ju fota skrev han. Så han borde ju ha lite koll tycker jag :)

    #452446

    Jag pratade med Sten. Det finns nog många fotopass

    #452447

    Och jag skall inte döma den tävlingen;)

    #452448
    Andreaz Engström wrote:
    Annars kan ni ju höra med Tomas Ivering, han ska ju fota skrev han. Så han borde ju ha lite koll tycker jag :)

    Håller på att snacka ihop mig lite med honom. :)

    #452449

    Nu är det klart.

    Ett fotopass kommer att kosta 1200 kr.
    I detta ingår entre båda dagarna, bästa platserna på första raden, och möjlighet att fota backstage i fotostudio.

    4 platser
    Först till kvarn som gäller.

    Maila till [mailto:info@swedengrandprix.se]

    /Björn

    #452450

    Jag var intresserad av ett fotopass till söndagen i första hand, fast skulle velat haft min assistent vid min sida (hon skulle ju självklart ha löst biljett).
    Är rädd att det bara blir business nu, det kommer att fotas för försäljning och kommersiellt bruk, bilderna kommer inte att hamna på nätet för allmän visning.
    Hade själv plåtat i första hand för att visa och lägga upp bilderna här på forumet bla.
    men men…

    #452451
    Jonas Lundberg wrote:
    Jag var intresserad av ett fotopass till söndagen i första hand, fast skulle velat haft min assistent vid min sida (hon skulle ju självklart ha löst biljett).
    Är rädd att det bara blir business nu, det kommer att fotas för försäljning och kommersiellt bruk, bilderna kommer inte att hamna på nätet för allmän visning.
    Hade själv plåtat i första hand för att visa och lägga upp bilderna här på forumet bla.
    men men…

    Jag kommer att lägga upp bilder i den mån av tid jag får att göra det

    #452452
    Jonas Lundberg wrote:
    Är rädd att det bara blir business nu, det kommer att fotas för försäljning och kommersiellt bruk, bilderna kommer inte att hamna på nätet för allmän visning.
    Hade själv plåtat i första hand för att visa och lägga upp bilderna här på forumet bla.
    men men…

    Jag vet att du kommer att lägga ut bilder här, men att först klanka ner på dom som säljer bilder och sen själv erbjuda samma sak?

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.