Arnold Classic 2009 – men’s BB

Home Forums Tävlingar och Events Arnold Classic 2009 – men’s BB

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 132 total)
  • Author
    Posts
  • #77558
    #667680

    Competitor list:

    Gustavo Badell
    Moe El Moussawi
    Toney Freeman
    Kai Green
    Ahmad Haider
    Marcus Haley
    Johnnie Jackson
    Dennis James
    Victor Martinez
    Ronny Rockel
    Silvio Samuel
    Sergey Shelestov
    Branch Warren

    #667681

    Toney Freeman vill ju säkert vara med i toppen, men när han ska jämföra benen med Kai är det good bye.
    Silvio Samuel var ju i bäst form på Olympia och är given i topp-5.
    Branch Warren var ju bra förra året också topp-5 om hård.

    Matchen kommer att stå mellan Kai Greene och Victor Martinez. Har Victor lyckats återfå volymen på benet efter knäskadan? Aldrig räfflad som Kai och håller alltid lite vatten, men Olympiaformen 2007 kan räcka till vinst i domarnas ögon.
    Kai har lovat att komma in större och hårdare än vid vinsten på New York Pro, vägde 137kg i sept/okt till sina 174cm. Sitter formen där är det Game over i mina ögon! Men har ju tyvärr lite emot sig…
    Bara att visa vem som är bäst – första mötet Kai vs Victor… :up:

    PS. Dyker garanterat upp fler intressanta namn, men det verkar som att Dexter, Heat o Wolf står över. Melvin ska väl köra?
    Jay? Jag tror hans tid är förbi, övriga har blivit bättre och Jay sämre, likaså om Ronnie tänker ställa upp.

    #667682

    Kommer ni ihåg…

    #667683

    nice…dit bär det av iår:):)

    #667684

    Ingen lista på men’s amateur BB ännu, ska komma ut 31 januari (borde varit idag!).

    Men kommer att vara underbara lineups i alla klasser, och en massa tävlande från Europa ska dit.

    Tex ett par världklass tävlande från Ryssland – 2007 EM over all vinnaren Pavel Kirilenko och 2008 East European Championships vinnaren Dimitri Klimov.

    Läste också att thick norskan Thomas Askeland skulle åka dit o tävla, kul!

    Också en stor team från France ska till Arnold Amateur: Léo D’adderio, Lionel Beyeke, Luc Molines, Alexandre Nataf och Mohamed Bellahcene.

    Från Netherlands: Roelly Winklaar, Robin Brantz och Marvin Nagelbloem.

    Alltså blir en KANON tävling!

    #667685

    Amateur update..

    Roelly Winklaar 7 weeks out..

    #667686

    My pick for the win, Toney Freeman, 6 weeks out. Photos originally posted in Musclemecca.com.

    #667687

    Freemans mage jämfört med exempelvis Yates och Coleman. Är det mycket genetik inblandat eller träningen har anpassats för att hålla igen magstorleken? You in the know…

    #667688
    smettzig_lepzig wrote:
    Freemans mage jämfört med exempelvis Yates och Coleman. Är det mycket genetik inblandat eller träningen har anpassats för att hålla igen magstorleken? You in the know…

    tja freeman kör mer på känsla o lättare vikter. coleman o yates kör /körde omänskliga vikter på de tyngsta övningarna :D

    #667689

    jag tror på genetik, en bekant till mig kör aptungt utan bälte. Marklyft utan bälte och remmar på en sisådär 260-280 kg plus knäböj utan bälte på nära 200 kg. repsantalet då runt 6-8 ggr och hans midjemått är fortfarande på 28″ i byxstorlek. han e runt 180 cm lång…

    #667690

    Kommer freeman in som på olympia om inte bättre blir han svårslagen. Jag tror på honom :emo-thumb

    #667691

    Ähh du har fel TJOCKIS!:D KAI vinner :D

    Stjärnkvist wrote:
    Kommer freeman in som på olympia om inte bättre blir han svårslagen. Jag tror på honom :emo-thumb
    #667692

    Oh yeah! wanna bet fläskus? :P

    #667693

    Hoppas på Victor, men håller också ett par tummar för Branch som verkligen är en class act!

    Branch Warren är ett föredömme för alla byggare, med sin arbetsmoral både på gymmet och på jobbet!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 132 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.