Arnold Classic Men´s BB – Bilder

Home Forums Tävlingar och Events Arnold Classic Men´s BB – Bilder

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • #512909

    Alla dessa spekulationer , Jay tar hem det 2010 fall han bara kommer in i bra form ;) Eller Ronnie?8):p

    #512910

    Ronnie har inte en chans idag med hur han ser ut.. hans rygg är pajj fortfarande.. hans mage ska vi inte tala om herregud 2x torktummlare deluxe….

    men han är fortfarande en stor förebild…

    #512911
    Alex423 wrote:
    Alla dessa spekulationer , Jay tar hem det 2010 fall han bara kommer in i bra form ;) Eller Ronnie?8):p

    Visst kan Jay ta det om han ser ut som sist, men så bra brukar han inte vara och har inte Kais och Phils linjer och separationer.
    Hade varit intressant att sett Jay i linen här på AC i sin senaste Olympia form.
    2:an och 3:an på Olympia sist, Branch o Dexter var inget riktigt hot mot toppduon den här gången…men både dom och Kai har varit i bättre form…

    #512912
    Farsan wrote:
    Argument…

    Phil smal midja bättre form snyggare fysik enda bristen är hans axelbredd…. axlarna har han men icke bredden…

    Kai… stor tjock midja gravid mage midjan fäster under armarna på karln.. så fort han lyfter på armarna blir han platt som en stor gipsskiva….

    På arnold var kai i så mycket sämre form än phil att han skulle max ha blivit 4a.. men tog 1a platsen… helt otroligt…

    ja du verkar ju ha dina egna kriterier gällande bodybuilding, tror det faktiskt finns en avdelning för dig att tycka, fan’s choice. Där kan du komma med dina helt och hållet amatörmässiga åsikter :D

    #512913
    nog_nog wrote:
    ja du verkar ju ha dina egna kriterier gällande bodybuilding, tror det faktiskt finns en avdelning för dig att tycka, fan’s choice. Där kan du komma med dina helt och hållet amatörmässiga åsikter :D

    Då tycker jag att du jonas plus alla andra som har en åsikt om bodybuilders ska finnas i samma avdelning…

    Du tänkte inte igenom det du skrev märker jag…

    #512914
    Farsan wrote:
    Då tycker jag att du jonas plus alla andra som har en åsikt om bodybuilders ska finnas i samma avdelning…

    Du tänkte inte igenom det du skrev märker jag…

    när jag skrev tidigare bad jag ju dig komma med seriösa argument gällande bodybuilding, inte personlig smak, jag sa tidigare att jag tyckte Phil vann över Kai i endast form och linjer – vilket är kriterier som bedöms inom bodybuilding men inte personlig smak (vilket är ett alldeles för flummigt begrepp).

    tror du en domare dömer såhär ”nja alltså pga att din midja fäster så högt så är det en brist på dig och du tappar några poäng” lr du kanske har rätt?? dem kanske gör så?

    #512915

    Svårt att bedöma en fysik genom att glo på en bild på nätet, men om man tittar på dom här bilderna så hade iallafall jag Kai trea, Branch två och Phil etta!

    #512916
    priest__88 wrote:
    Svårt att bedöma en fysik genom att glo på en bild på nätet, men om man tittar på dom här bilderna så hade iallafall jag Kai trea, Branch två och Phil etta!

    Beror ju på vilka bilder man tittar på.
    På Dan Rays bilder så ser Kai klart större ut än Phil.
    På andra bilder står Kai lite längre bak etc.
    Vinklar, ljus och avstånd gör ju så mycket på en bild, så man vet knappt vad som är rätt!

    #512917

    precis!

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.