Beställa ”Alströmer The Movie”? Här är det!!!

Home Forums Tävlingar och Events Beställa ”Alströmer The Movie”? Här är det!!!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #548083

    Ja, vad säger ni, var trailern ok? Det kommer att bli en unik film på en unik tävling med snabbare klipp, vinkelbyten och mera musik. Självklart blandar vi lugnare partier så att man hinner att se och det blir även mingel och intervjuer med tävlande och publik!
    Kan inte tänka mig att något liknande projekt har genomförts i Sverige förut så ta vara på tillfället alla ni som tävlade och köp den! Alla som tävlade kommer självklart att finnas med:emo-thumb
    Men alla är välkommna att köpa den och man kan redan idag beställa den!! Räknar med med max 3 veckor innan den är klar att skickas iväg!

    Den kommer att bli runt 1,5tim lång med det bästa av 6 timmars tävling och för varje DVD som säljs går 50kr tillbaka till Alströmertrofén och nästa års tävling!:D Som även den ska filmas, fast då med 4 st kameror:)

    Priset för en DVD med upplösning på 720i blir 300kr inkl porto.

    Men vi nöjer oss inte där utan släpper den även på blueray med FullHD 1080p och priset då 500kr inkl porto. Om vi nu ska prata upplösning så kan jag väl nämna att trailern på 1,46 minuter är ruskiga 743MB tung8)

    Beställning görs via mail och namn, adress, telefonnr är vad vi behöver veta förutom vilken kvalitet ni vill ha och antalet!
    När filmen är klar skickas den ut direkt och i paketet ligger inbetalningskortet så inga pengar betalas vid beställning utan först efter leverans:up:

    Maila ska ni göra till denna adress: [mailto:borg_film@tele2.se]

    Mvh Sharam, Reino och Stefan

    [youtube=]

    #70844
    #548084

    G:R:Y:M:P

    #548085

    När beräknas dvd/Blu-ray skickas ut till kunderna?:what:

    #548086
    Reborn2007 wrote:
    När beräknas dvd/Blu-ray skickas ut till kunderna?:what:

    Hoppas att fotografen landat i Sverige nu, han har varit i Tjernobyl och fotat! Så fortast möjligt hoppas jag,men det tar väl ett par dagar átt klippa ihop den! Men ni kommer att höra det från mig när den är färdig kan jag lova!!8)
    Ps, kommer att lägga upp Jonas Kraenzmers gästposering på Youtube det första jag gör när vi börjar klippa!!:up:

    #548087
    Stefan Henningson wrote:
    Hoppas att fotografen landat i Sverige nu, han har varit i Tjernobyl och fotat! Så fortast möjligt hoppas jag,men det tar väl ett par dagar átt klippa ihop den! Men ni kommer att höra det från mig när den är färdig kan jag lova!!8)
    Ps, kommer att lägga upp Jonas Kraenzmers gästposering på Youtube det första jag gör när vi börjar klippa!!:up:

    Grymt! :D Så får frugan och små pojkarna hemma se pappas posering… Missade det ju in real life då Max var på barn-kalas…

    Tjernobyl, hmmm vågar man åka dit…
    De e ju inget vidare att komma hem till SE strål-skadad, med grön hy, 4 självlysande öron, hjälar samt betar i under käken och horn i pannan… Hmmm… Låter som något elit monster ur WoW…

    Mvh Kraenzmer.

    Ps Må bäst så länge Stefan!

    Ds Jag måste bara testa din special-pizza till helgen! Har drömt om den i några veckor nu! ;)

    #548088

    Ser riktigt, riktigt bra ut!

    #548089
    Quote:
    Tjernobyl, hmmm vågar man åka dit…
    De e ju inget vidare att komma hem till SE strål-skadad, med grön hy, 4 självlysande öron, hjälar samt betar i under käken och horn i pannan… Hmmm… Låter som något elit monster ur WoW…

    Det låter precis som en beskrivning ur ett inlägg då en viss person var utklädd till hulken och tydligen fick med sig tonvis med glass hem till frysen ;)
    Inga namn….

    G

    #548090
    GALSAC wrote:
    Det låter precis som en beskrivning ur ett inlägg då en viss person var utklädd till hulken och tydligen fick med sig tonvis med glass hem till frysen ;)
    Inga namn….

    G

    Hallå igen GALSAC!

    Ja du har rätt att jag var oooordetligt grön och fick hem en hel GASP-väska med glass… Frysen var knök-full med glass… He he he…

    Men nu säker jag svartet 42… Nej, nej nej inte 42! Jag undrar när kommer den utlovade YouTube-filmen… Nyyyfiken som f-n… He he he…

    Stefan har du några uppdaternade uppgifter om när den läggs upp…
    Eller fastanade film-regissören med en kritisk-massa Plutonium i Tullen!? :yikes:

    Må bäst alla… :D

    #548091

    Oooooordentligt grön! :D

    [img=http://www.kraenzmer.com/JonasKraenzmer-HULK@DiplomIsEvent.jpg]

    #548092

    Det behövdes tydligen inget namn. Vederbörande kände sig uppenbarligen träffad, ha ha ha.

    Beträffande bilden ovan känner jag mig nästintill obligerad att kommentera hårbeklädnaden i ansiktet, vilken påminner mig om de gamla 70-tals deckarna såsom Starsky & Hutch mfl he he he he he. Visserligen såg jag aldrig nämnda gubbar gröna men ändå…

    Tur att du inte tog bilden efter att du fått i dig GASP väskan full med glass ;)

    Förresten undrar även jag om videon kommit ut på ”tuben”. Det skulle vara roligt att se…

    En liten fråga till ”Gröna gubben från Linnéstan”. Vad läste du på Chalmers??? Då det verkar vara samma årgång på oss två kanske det finns ngn ytterligare gemensam nämnare, dock ej grön!
    Kan bara kort nämna att man själv fick nöja sig med ekonomiprogrammet uppe i Västerås. Observera, ej grönklädd…

    Nu ska jag beställa lite pulver fr BodyPlanet. Får nog bli x-antal dunkar fr Dymatize…
    Om du ”Gröna gubben” pratar med Tobbe. Hälsa fr Gustaf i Västerås.
    Numer i och för sig hemflyttad igen till Alingsås…

    Ha en go dag ellesammans…

    Ps Idag blir det fotboll i Borås. De för tillfället mindre bra Rödblåvita gänget spelar mot ”Ellos”. Om vi har extreeeem tur får vi med oss 1 pinne…

    Mvh

    G

    #548093
    KRAENZMER wrote:
    Hallå igen GALSAC!

    Ja du har rätt att jag var oooordetligt grön och fick hem en hel GASP-väska med glass… Frysen var knök-full med glass… He he he…

    Men nu säker jag svartet 42… Nej, nej nej inte 42! Jag undrar när kommer den utlovade YouTube-filmen… Nyyyfiken som f-n… He he he…

    Stefan har du några uppdaternade uppgifter om när den läggs upp…
    Eller fastanade film-regissören med en kritisk-massa Plutonium i Tullen!? :yikes:

    Må bäst alla… :D

    Tyvärr hinner jag inte denna vecka då förberedelserna inför M.A.P Camp Pokalen tar all min tid:(
    Men på måndag är det dags:up:

    #548094

    Har mailat ang filmen , men inte fått något svar?

    #548095
    Alex423 wrote:
    Har mailat ang filmen , men inte fått något svar?

    Om du har mailat en beställning får du inget svarsmail. Vill du maila ang någon annan fråga så gör du det till mig!

    #548096

    Hoppas att din helg varit bra… Vad jag förstod så var M.A.P. Campen lyckad!
    Kul! Framförallt för Granheim som tagit intiativet! :D

    Jag är som sagt super nyyyfiken på YouTube klippet som du skulle börja med nu när M.A.P Campen är över… Dra gärna ett SMS när de är uppe om det så skulle vara 03:00!! :p

    Mä bäst så länge Stefan…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.