Bilder?

Home Forums Tävlingar och Events Bilder?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #65989
    #465689

    Är det ingen som har bilder från tävlingen? :) Skulle uppskatta det väldigt mycket.

    #465690

    Har ett helt gäng, men har inte haft tid att gå igenom dom än, men kan lägga upp några på Sundsvallskillarna så länge…

    Joe Lindh vann +85kg

    #465691

    Sean Westerlund 2:a +85kg

    #465692

    Daniel Sundqvist 4:a +85kg

    #465693

    Kommer mer i början på veckan :)

    #465694

    Tack Lars, riktigt bra form på alla tre!

    Tävlade inte Daniel ifjol? Trodde bara man fick ställa upp en gång men det kanske är reglerna som gäller för ahlströmers?

    #465695

    Jag hade ju inte direkt tänkt att plåta. Men när jag satt där kom jag på att två mina vänner tävlade, så självklart var jag tvungen att fota dem :)

    Har tyvärr mest bilder på dem bara.. plus att jag satt långt bak och är två äpplen hög. Så ta det för vad det är. Här är några i alla fall. Plus att batteriet tog slut :(

    #465696

    Grym krabba där;)!

    #465697
    biffen669 wrote:
    Grym krabba där;)!

    Stefan Sundqvist som vann -75kg i bodybuilding. GRYMT STOLT över dig Stefan, you rock bro.:up:

    #465698

    Vart det inga fler bilder??

    #465699

    Det kommer, håller äntligen på att fixa ihop skivor till dom som beställt, först när dom fått sina bilder så lägger jag upp lite fler här.

    #465700
    Lars Berglund wrote:
    Det kommer, håller äntligen på att fixa ihop skivor till dom som beställt, först när dom fått sina bilder så lägger jag upp lite fler här.

    Finns det någon möjlighet att du skulle kunna lägga in en bunt skivor på TNC så man kan gå förbi där och köpa?

    #465701
    Lars Berglund wrote:
    Det kommer, håller äntligen på att fixa ihop skivor till dom som beställt, först när dom fått sina bilder så lägger jag upp lite fler här.

    låter toppen!

    #465702

    Ursäkta att det inte kommit in så mycket bilder!

    Förutom Lars Berglund så fanns fotograferna Nathalie Diveby och Arne Selander på plats. Ni når dem på följande mailadress/hemsida:

    Nathalie: [mailto:nathalie_diveby@yahoo.com]

    Arne: [http://www.photomission.se]

    Lars: [mailto:xtralarge77@hotmail.com]

    Arne vet jag har haft semester och kom åter igår.

    Lars Barglund har ett avtal med BODY att först leverera bilder till dem innan han går ut med dem ”offentligt” Här är hans mail för intresserade, jag vat att samtliga kan lägga upp bilder från tävlingen på en CD och skicka till rimlig kostnad, de är alla duktiga fotografer!

    Själv har jag sedan tävlingen/lägret vistats i en sommarstuga tills för 1½ vecka sedan och har näst intill varit frånvarande från allt vad datorer och telefoni heter, dessutom hade jag glömt mitt lösenord till BODY:s forum! Tack Magnus Branzén som nu fixat det åt mig!

    Ha en fortsatt bra sommar!
    Anders

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.