Bilder från SM

Home Forums Tävlingar och Events Bilder från SM

  • This topic is empty.
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Posts
  • #79503
    #709986

    Jag fotade en hel del bilder i helgen och om någon vill köpa så är det bara att höra av sig.
    Det jag har tänkt är att en skiva med en tävlande kostar ca 200 kr (mindre ifall jag inte har så många bilder på personen i fråga). En skiva från hela tävling kostar 300 kr och då får man en hel del bilder från hela hegen. Vill man köpa båda skivorna så blir det 400 kr.

    En bild i full storlek för utskrift kommer att kosta 75 kr.

    Vill man veta mer så går det bra att kontakta mig på [mailto:hubaso@gmail.com]

    #709987
    hubas wrote:
    Jag fotade en hel del bilder i helgen och om någon vill köpa så är det bara att höra av sig.
    Det jag har tänkt är att en skiva med en tävlande kostar ca 200 kr (mindre ifall jag inte har så många bilder på personen i fråga). En skiva från hela tävling kostar 300 kr och då får man en hel del bilder från hela hegen. Vill man köpa båda skivorna så blir det 400 kr.

    En bild i full storlek för utskrift kommer att kosta 75 kr.

    Vill man veta mer så går det bra att kontakta mig på [mailto:hubaso@gmail.com]

    #709988

    Det beror på hur länge personen har sått på scenen men minst 20 kort annars tar jag mindre betalt. Sen ju mer tid man spenderade på scen ju fler kort blev det. Så svaret är att det varirerar på hur länge man stod på scen. Men självklart så får man reda på innan man beställer hur många kort det blir.

    #709989

    Hoppas privatpersoner tjänar mer pengar på det här idiotiska fotoförbudet än vad förbundet gör.

    #709990

    Inte för att vara petig men :nerd:

    Läste reglerna på forumet bara på skoj häromdan.
    Märker att på vissa punkter är man nitisk, och när det gäller annat ”blundar” man !?

    Forumregler
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=29]

    REKLAM
    Förbjudet för alla:
    • Prisuppgifter
    • Erbjudanden
    • Länkar till webbshopar
    • Länkar till företagssajter

    … osv

    Men det är väl skillnad på, ja, jag vet inte !?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.