Biljetter..

Home Forums Tävlingar och Events Biljetter..

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #549489

    Vart kan man köpa biljetter till SM i Västerås? Har letat men inte hittat:(

    #70941
    #549490

    De har inte släppts ännu, de kommer upp på ticnet så fort de börjat säljas.

    #549491

    Det kan till och med bli ett annat bolag som sköter om det hela, eftersom Ticnet inte gjort något klanderfritt jobb. Info kommer.

    #549492
    Janpeter Sangborn wrote:
    Det kan till och med bli ett annat bolag som sköter om det hela, eftersom Ticnet inte gjort något klanderfritt jobb. Info kommer.

    Se där ja, jo det var en del irritation under Sweden grand prix vill jag minnas, platser som blivit dubbelbokade, så ticnet har gjort allt annat än ett klanderfritt jobb.

    Helt off topic, men JP, vad är det du gör på din avatar egentligen?

    #549493
    Peter_Eriksson wrote:
    Se där ja, jo det var en del irritation under Sweden grand prix vill jag minnas, platser som blivit dubbelbokade, så ticnet har gjort allt annat än ett klanderfritt jobb.

    Helt off topic, men JP, vad är det du gör på din avatar egentligen?

    En smärre flygövning. En hoppövning där man hoppar rakt upp från ”sprintstartställning” med överkroppen horisontellt hela tiden. Lite knixigt, men vardag för friidrottare m fl.

    #549494

    Är någon som vet när biljetterna släpps? till SM?

    #549495

    Vill också köpa biljetter dit. Ska bli kul!

    #549496
    morgan_gbg wrote:
    Är någon som vet när biljetterna släpps? till SM?

    Nej.Inget klart ännu.

    #549497

    Fortfarande inget nytt om biljetter till sm??

    #549498

    Jag vill oxå ha biljetter…massa biljetter…vart å när kommer dom? :read: Så att jag slipper gå in å kolla Ticket varje dag å sen ändå missa när de släpps om de inte släpps där.

    #549499
    Camilla Öhman wrote:
    Jag vill oxå ha biljetter…massa biljetter…vart å när kommer dom? :read: Så att jag slipper gå in å kolla Ticket varje dag å sen ändå missa när de släpps om de inte släpps där.

    Kolla inte Ticket om du inte vill hamna i Kao Lac eller Gambia. Nädu, biljetterna är tydligen en riktigt lång långbänk. Så snart jag eller Jörgen får mer info återkommer vi. För dagen vet vi bara aningen mer än du: Att Ticket inte är en bra plats att kolla efter biljetter till SM.;)

    #549500
    Janpeter Sangborn wrote:
    Kolla inte Ticket om du inte vill hamna i Kao Lac eller Gambia. Nädu, biljetterna är tydligen en riktigt lång långbänk. Så snart jag eller Jörgen får mer info återkommer vi. För dagen vet vi bara aningen mer än du: Att Ticket inte är en bra plats att kolla efter biljetter till SM.;)

    Haha, sorry…menade ju Ticknet…men det fattade alla.

    Jaja, jag får väl hålla mig ett tag till då, men vill ju så gärna att mina nära och kära ska få biljetter å bra platser.

    Ha det gott så länge.

    #549501

    KAO LAC vore fint ::D

    #549502

    Är BB på söndagen eller ??

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.