Börjar formen infinna sig bland dom tävlande?

Home Forums Tävlingar och Events Börjar formen infinna sig bland dom tävlande?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Posts
  • #553036

    Jag börjar i alla fall bli mycket nöjd med min adept. :up: (Obs! Ingen patetisk ”byggartumme”!):)

    #71195
    #553037

    Nja, inte riktigt ännu Herr. Persson! Smyger i vassen men tänkte mer försöka nästa år kanske…………..

    #553038
    bffen669 wrote:
    Nja, inte riktigt ännu Herr. Persson! Smyger i vassen men tänkte mer försöka nästa år kanske…………..

    Man får inte tävla på Alströmer om man tidigare stått på scenen. :)

    #553039

    mår allmänt dåligt och känner mig som en tändsticka :) så allt är väl som det ska i dags läget ;)

    #553040

    var e alla bilder på folk som e några days out bara… kom igen nu visa!!

    #553041

    Var precis hos min adept och kollade formen, den börjar så smått infinna sig….:)

    Sätter in en bild på hans ben…

    #553042

    Shit, bra hårdhet hos din adept Arne! Vaskuläriteten och solbrännan är det inget fel på heller. :emo-thumb

    Verkar som om nivån på de tävlande kommer hållas riktigt hög i år. Kul!

    #553043
    Insulinus wrote:
    Shit, bra hårdhet hos din adept Arne! Vaskuläriteten och solbrännan är det inget fel på heller. :emo-thumb

    Verkar som om nivån på de tävlande kommer hållas riktigt hög i år. Kul!

    Han har skött sin kost och träning föredömligt. Jag har inte lagt mig i ett dugg. Endast poser, poseringen och lite allmänna goda råd. Jag hoppas att han själv skall bli nöjd med sin insats, det är viktigast.

    #553044

    Har en kund (två barns mamma) som skall tävla i morgon.
    Hon har typ tränat i ca 3 mån med mig och nu deffat i ca fem veckor (knappt).
    Ville bara komma i bättre form (tävling existerade inte).

    Nu är hon såld och älskar det.
    Men kort efter det skall hon även göra sitt första 6-h lopp i löpning (den tror jag hon tar hem).

    Livet kan vända mina vänner:emo-thumb

    #553045

    Sjukt! Önskar alla stort lycka till och mycket nöje! :)

    #553046
    Arne Persson wrote:
    Var precis hos min adept och kollade formen, den börjar så smått infinna sig….:)

    Sätter in en bild på hans ben…

    grymma wheels, way to go!

    #553047

    Åh herregud, är det verkligen en nybörjartävling det här? Otroligt bra! Hoppas verkligen det är fler än jag som inte ser ut som proffs:p

    #553048

    Ska bli skoj och se jesper och hur han ser ut på tävlingen!hoppas han inte prioterar hårdhet allt för mycket bara,så han inte är allt för utdragen ut. Kämpa hårt nu i helgen vännen

    #553049
    Martin.P wrote:
    Ska bli skoj och se jesper och hur han ser ut på tävlingen!hoppas han inte prioterar hårdhet allt för mycket bara,så han inte är allt för utdragen ut. Kämpa hårt nu i helgen vännen

    Lugn Martin!

    Han var både stenhård och symmetrisk, då behöver inte massan vara överdriven för att vinna! Han såg bra ut i alla poserna.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.