Deltagarlistor

Home Forums Tävlingar och Events Deltagarlistor

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • Author
    Posts
  • #658546
    mats gbg wrote:
    Christian Höglund kommer att vara överlägsen i -80kg!Vem skulle kunna ha nått att sätta emot denna killen?

    [youtube=nqscaDkrBBU]

    Den här killen ser väldigt bra ut!
    Vilken klass ska du köra själv?
    Gissar att du är Mats Ljung.

    #658547

    Ingen som pratar ”upp” mig.. :(:( Haha, skämt åsido jäklar vad kul det skall bli att stå på scenen igen i alla fall! Och så nära hemmaplan! Cant wait!!:emo-thumb

    Hur det än går så skall det bli hur kul som helst!

    Lycka till allihopa och publiken var nu inte sådär stel och tråkig, gillar ni nån LÅT DEM HÖRA DET!! Atleterna har ju kämpat något otroligt inför detta. Ge dem stöd nu. Och nu är inte detta för att jag skall höra en mass hejarop på mig som jag säger detta utan för ALLA!

    Ses i varberg alla byggar-fitness och classicvänner!

    Mvh Sebastian

    #658548

    Hörde lite ngt att Elena Shportun skulle tävla i Sverige med. Inte i listan men stämmer det?

    #658549
    Zebaztian wrote:
    Ingen som pratar ”upp” mig.. :(:(

    Dear Sebastian,

    Fast ingen ”pratade upp dig”, var glad! Eftersom … njah, kolla bilden, I got something for u! :D

    #658550

    Hur kommer schemat för finalerna se ut imorgon, är CBB eller BB först ut, och när är finalerna slut ca?

    #658551
    mats gbg wrote:
    Christian Höglund kommer att vara överlägsen i -80kg!Vem skulle kunna ha nått att sätta emot denna killen?

    Ska han verkligen köra -80kg?

    #658552
    madeleinewickman wrote:
    Ska förhoppningvis komma ner till Varberg och se detta. :happy:

    Håller på min två stora insperationskällor…
    – Helene Ahlson
    – Lina Johansson

    Stort lycka till tjejer!! :up:

    Stort lycka till från mig också!!!:up:

    #658553
    anders172 wrote:
    Hur kommer schemat för finalerna se ut imorgon, är CBB eller BB först ut, och när är finalerna slut ca?

    Jag vet självklart inte. Det enda jag har koll på är att jag har startnummer 1 och jag kör BB. På alla listor som jag tjuvtikade på så var vi först ut, eller rättare sagt jag :)

    #658554

    Om jag förstod rätt så var cbb ut först. Jag ska köra -90kg och dom trodde den klassen skulle gå runt 12:30 som tidigast….

    #658555
    PatteZ wrote:
    Om jag förstod rätt så var cbb ut först. Jag ska köra -90kg och dom trodde den klassen skulle gå runt 12:30 som tidigast….

    Såg att det var angående finalerna och inte förbedömningen… 😮

Viewing 10 posts - 31 through 40 (of 40 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.