Ett stort tack!

Home Forums Tävlingar och Events Ett stort tack!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #700594

    Först vill jag säga att jag är så glad och chockad, men otroligt tacksam för att jag har fått uppleva det här och att det var så många som trodde på mig samt har stöttat mig.
    Speciellt vill jag tacka Klaudia för hennes fantastiska fingertoppskänsla när det gäller färgen och hennes tro på mig, Fredrik Carlsson för din hjälp med laddning på slutet (skönt att slippa tänka på hur, när och vad man skall äta), Cecilia Benjaminson för hennes hjälp med sminket och att jag fick låna dräkterna, min sponsor SPP och Eive, Better Bodies, Annika Warg och Maria Ahlberg, Må Bättre, mina underbara kollegor på Manpower och alla ni som har trott och hejat på mig.

    Kram från mig, en chockad och lycklig nybliven nordisk mästarinna.

    #78786
    #700595

    EvaLinda..du är en stjärna så är det bara, vissa har det andra inte. Detta betyder dock inte att man själv som person alltid tror på sig själv och vet vad och vilka mål som finns inom räckhåll. Att vi denna sommar och höst i stort sett dagligen haft kontakt via sms eller telefon, ibland så sjukt tidigt som vid våra morgonpromenixer kl. 05.00, du i Falun, jag i Göteborg, Carina i Västerås och Maria i Stockholm har varit otroligt kul och helt säkert betytt mkt för oss alla. Även då vi bor på olika håll så har jag då aldrig någonsin under en diet haft en så nära kontakt med de som siktar mot ungefär samma mål.

    Under en period i år ställde vi oss båda frågan, vill vi verkligen tävla igen, är det värt det, motivationen och glädjen var i stort sett för oss båda som bortblåst pga lite olika saker/händelser. Vi hittade dock den där känslan igen, spottade i nävarna och tog nya tag. Jag har under hela denna tävlingssatsning trott att du en dag skulle få uppleva det du nu i helgen fick göra, även om du själv många ggr tvivlande på dig själv och din egen kapacitet.

    Sååå Evalinda, om mina ord har hjälpt dig på vägen, ja då är jag stolt och otoligt glad. För att få hjälpa/peppa/stötta en annan människa att nå SINA mål och verkligen se i deras ögon hur de växer när de når dit, ja det är för mig en otroligt underbar känsla.

    Njut nu av detta ordentligt.

    Kram på dig. :friends: Du vet var jag finns.

    #700596

    Stort GRATTIS till vinsten Evalinda!! Det är du verkligen värd. 8)

    Nu vet du ju säkerligen inte vem lilla jag är så en kort presentation: Jag ska göra min första tävling i Body Fitness på Fitnessfestivalen och har dig som en av mina förebilder. Har haft denna bild som utgångspunkt för min poseringsträning. Tycker du poserar exemplariskt, du får ut ryggen så fint, händerna är i lagom höjd, vinkeln på armarna etc. Japp helt suveränt helt enkelt!!

    Kram/
    ett av alla dina fans ;)

    #700597

    Grattis vännen!

    Jag är så glad för din skull, jag själv firade dig med stor fest på stureplan i Stockholm.
    Bröllopet va väl planerat, men det blev en extra skumpa skål för dig.

    Hoppas vi ses snart igen.
    Stor kram // Maria;)

    #700598

    STOOOOORT GRATTIS TILL DIG!![/b] :worship::friends:

    #700599

    Gratulerar Evalinda! :)

    #700600

    Bild 1: Team muscletech
    Bild 2 Vackra, sympatiska och urtrevliga Heidi från Norge. Vi tävlade i hop på ”stenåldern” 1995:whistle:
    Bild 3 2,5 norskor på linen och en 1/2 svensk:D

    #700601

    Mkt snygga bilder plus grattis till guldet

    #700602

    Grattis! :)

    #700603

    GRATTIS:emo-thumb

    #700604

    Carina, vilken tävlingssäsong du har haft! Grattis till alla dina framgångar. Det har varit kul att få stå på samma scen som en utav ens förebilder så många gånger. Tack för hjälpen med kläderna/landslagsoverallen inför NM. Urgulligt! Sen har det varit skönt att få ett sms 04:30 under dieten och veta att man inte varit ensam om att vara uppe och träska. TACK;)! Även ett stort tack till din man som alltid är vid din sida och lugnar oss snurrig fitnesstjejer.

    JP, tack för hjälpen vid inmätningen!

    Förlåt om jag har glömt någon, får fortsätta skylla på sömnbrist pga mkt jobb och diet samtidigt. Jag är inte virrig, bara lite glömsk:|

    #700605

    SUPER GRATTIS…

    du är en riktigt stjärna, en vacker sådan…grym form och fantastik klass !!

    #700606

    Hi Evalinda,
    first of all:congratulations!!!!!
    I was a german judge at the NM and I am deeply impressed of you.You were in fantastic shape and showed a hi-professionell stage performance.Hope to see you soon at the next (international) competitions.
    Best wishes,Hans

    Komplimang till dig!

    P.S Såg det på det din hensida D.S

    #700607

    stort GRATTIS SNYGGING

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.