Färgläggning på plats?

Home Forums Tävlingar och Events Färgläggning på plats?

  • This topic is empty.
Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Posts
  • #51527
    #124736

    Hej,

    Jag undrar om Herr Carlsson med följe kommer att finnas tillgängliga och ge oss tävlande möjlighet att få tävlingsfärgen på plats av dessa?

    Tack på förhand! :-)

    #124737

    Från SKKF (samma info finns även i inbjudan): [http://www.skkf.org/?articleId=116&lang=SE]

    Quote:
    Tävlingsfärg: Hjälp med färgläggning av godkänd tävlingsfärg görs av Fredrik Carlsson/Team reFORM. Tjänsten kostar 1000 kr detta är inkl. allt som kan tänkas behövas till att få bästa möjliga färg. Du behöver bara följa instruktionerna i inbjudan för bästa möjliga färg, resten fixar vi åt dig. För bokning maila: [mailto:info@reform-online.se] alt 0730649277
    #124738

    Ja huvudet är då inte med en i alla läge.

    Ber om ursäkt för detta och tackar ödmjukast! :-)

    #124739

    Vilka tävlingsfärger är godkända numera?
    Protans gamla färg var ju åtminstone torr när den var applicerad men de har väl flera nyare varianter? Vilka av dessa är godkända?

    #124740

    Protan har ju också en bronze kräm, får man använda den?

    #124741

    Är det nån som fått svar på mail av dom? skickat 2, första för 2v sen men inget svar!? telefonen är ju alltid av också :(

    #124742

    Jag har fått svar och en tid bokad, ja. :)

    #124743
    Micke A wrote:
    Vilka tävlingsfärger är godkända numera?
    Protans gamla färg var ju åtminstone torr när den var applicerad men de har väl flera nyare varianter? Vilka av dessa är godkända?

    Bumpar Micke A´s fråga igen…

    #124744

    hej , kollar inte så mycket här längre.

    tror jag såg att anders skrev svar tidigare

    Men som sagt man får alltså använda färger som är brun utan sol produkter
    alltså en färg en s.k.a piggments färgså de blir brunare ju längre de får verka i huden ihop med ditt piggment.
    Godkända färger i IFBB, och NPC är
    Jan Tana officiell tävlingsfärg för IFBB.
    competition color och ultra one

    Sen får man ha pro tan spray! inte bronzer det är kräm likande som kladdar mycket.
    Most muscular spray.
    Bronze Knight & Bronze Angel nya färger från Dream Tan
    Sen finns det en del uppstickare till som börjar bli riktigt bra, testade några på MR Olympia senast

    Men jag rekomendera er alla all låta någon som kan färg ta hand om det.
    Lägga själv är jätte enkelt om man kan ! men har man dåligt piggment = svårt att få färgen att mörkna eller sätta sig fast i huden, blir flammig, eller randig, troligen oftast grön om man ser på många som lägger själva.
    Det är som sagt brun utan sol produkter han man inte skött sin hud rätt med rätt ph värde i huden så blir det en kemisk reaktion, anlitar man folk som kan så löser det alla problem, pga det finns olika färg för olika piggment. OCh en kunnig färgläggare kan då lätt ändra färg till rätt typ av hud.

    Så sliter man på gymmet alla dessa timmar och är i kanon form kan alltså formen paja med en dåligt lagd färg.

    .

    Och ni som försöker ringa, maila ni får svar inom 24-48 timmar
    oftast snabbare. jag sitter alltid uppbokad hela dagarna med kunder, därav att man har tel svar men ca 99% av alla som ringer lämnar inget där.. så mail för bokning av färg [mailto:info@reform-online.se]

    Lycka till alla och hoppas ni fått lite svar.

    mvh
    Fredrik Carlsson

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.