Fitnessfestivalen 2008 närmar sig hastigt…

Home Forums Tävlingar och Events Fitnessfestivalen 2008 närmar sig hastigt…

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #66817
    #472034

    …och imorgon lördag bär det av stapeln. Själv har jag inte sovit en blund inatt, och kommer ha en riktig kämpardag – men det stoppar inte mig från att vilja önska er andra en riktigt trevlig helg de av er som ska dit! Och till de av er som inte finns på plats; skyll er själva. Ni får göra det bästa av vistelsen på hemort!

    Och ett stort lycka till till alla våra tävlande som gjort tävlingar och evenemang som det här möjligt när de sliter arslet av sig för att komma i form. Vissa lindar in sig i plastpapper och hästliniment och springer omkring ute (Host Tobbe!) och andra sitter och stonkar på motionscykel i bastu. En del har varit snorhårda sedan sommarbrinken (Vanessa!) och ett annat gäng såg vi redan framträda på SM. Oavsett vilken väg man går dit, och om man har liniment på sig eller inte, så förtjänar man stor respekt för att träda upp på scenen inför alla dessa människor!

    Så, till alla er som inte ugglar på tävlingsforumdelen utan bara snackar skit här i repan;

    Lycka till, och ha så trevligt allihopa![/b]

    Vänl,,

    En utmattad Marcus, med mycket god inställning till helgen!

    #472035

    Kan bara instämma, Lycka till nu alla som ska upp på scen! Nu är det dags att hoppa på flyget ner till Götet! :up:

    #472036

    Lycka till och håll er på mattan;)!

    Och ha kul!

    #472037

    Stort lycka till alla.

    #472038

    I will light up a phat cigar, put my gunz in the trunk of my lil Ford Ka & start to get my ass down to Gothenburg 5 in the morning tomorrow!
    [img=http://zonecapone.com/bilder/caponemix/punisher_02.jpg]See yall there!

    ZONE

    #472039

    Självklart önska jag alla tävlande under hela mässan ett stort lycka till! Ska ju själv ner och titta på er! :)

    #472040
    ReNeGaDe wrote:
    Coolt Zone! Hope to see you there man!

    Jag kommer att vara i BODY MAGZINES samt även i GASPs monter!
    I leave the gun in the car though…
    :up:

    ZONE

    #472041

    va har fitnessfestivalen redan varit? missade jag nåt :p

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.