förhandintresse för att delta i nästa års M.A.P. Camp Pokal

Home Forums Tävlingar och Events förhandintresse för att delta i nästa års M.A.P. Camp Pokal

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #559080

    All heder åt Arne!

    #559081

    Finns intresse så fortsätter jag gärna min föreläsning från där jag slutade….:)

    #559082

    Är denna också nånting som är bara ..for swedish?

    #559083

    Coolt om den kommer tillbaka. Var den första tävlingen jag såg och jag gillade verkligen allt med det. Bra spridning av de tävlande, roligt att det fanns många bra och några sämre – vilket gör att man blir sugen på att ställa upp även om man inte väger 110kg med 4% bf.

    #559084

    Jag kommer definitivt att åka upp igen..Kanontävling, vilken stämning det var. Bra föreläsare, ett av sveriges bästa gym ( EGO ) o alla härliga människor !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    #559085

    jag är intresserad, blir MAP eller den andra nybörjar tävlingen.

    #559086

    Hur ser tävlingsformen ut???

    Är det CBB och SM-regler???

    Dvs -100 kg + x-antal kg??

    Gäller SM-regler börjar det bli intressant. Är det bara klasser såsom kort, mellan, lång faller jag tyvärr ur ramen.

    Ett litet förtydligande om tävlingsformen vore på sin plats snarast!

    Mvh

    G

    #559087
    GALSAC wrote:
    Hur ser tävlingsformen ut???

    Är det CBB och SM-regler???

    Dvs -100 kg + x-antal kg??

    Gäller SM-regler börjar det bli intressant. Är det bara klasser såsom kort, mellan, lång faller jag tyvärr ur ramen.

    Ett litet förtydligande om tävlingsformen vore på sin plats snarast!

    Mvh

    G

    Trådarna om 2009 års tävling kan ge antydan till svar tills dess arrangören har möjlighet att kommentera:

    [http://forum.body.se/showthread.php?t=40979]
    [http://forum.body.se/showthread.php?t=37389]

    #559088

    Man tackar för infon.
    Dessvärre ingen CBB vid tävlingarna, vilket innebär att jag i bästa fall får agera åskådare den här gången. Man är helt enkelt för liten, ha ha ha.

    -75 tror jag blir lite för stor. Kanske nästnästa sommar om jag har lagt på mig lite mer muckler tills dess. Skulle nog behövt väga 86 kg i nuskick för att överhuvudtaget ha chans i 75 kg klassen. Nu står vågen endast på 83 kg…

    G

    G

    #559089

    ..men är den inte novice tävling? Alltså man inte ens behöver vara super-sized :up:

    #559090
    Anne wrote:
    ..men är den inte novice tävling? Alltså man inte ens behöver vara super-sized :up:

    Helt riktigt Anne. Ser man däremot på Alströmertrofén och pallplatserna där inser man att det blir mkt svårt att hävda sig. Vinnarna i korta och mellan klassen höll pallplatser i SM, vilket är ngt helt annat än ngn nybörjartävling.
    För att jag ska ställa upp måste jag åtminstone kunna känna att det finns en chans till en bra placering. Vissa säger att det är viktigast att deltaga. Själv är jag en tävlingsmänniska och vill inte göra bort mig helt och hållet bland de stora grabbarna 😮

    Men som sagt, om formkurvan fortsätter som den gjort hittills kan jag mkt väl tänka mig att ställa upp om 1½ år.

    Tack ändå Anne!

    G

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.