Inbjudan till DC 2009 är på gång!

Home Forums Tävlingar och Events Inbjudan till DC 2009 är på gång!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #70829
    #547886

    Jag har just skickat in en inbjudan för granskning till SKKF. Den kommer att sättas in på deras hemsida så fort som möjligt. Affischer mm kommer inom kort att skickas ut till anslutna klubbar.

    #547887

    Anmälan till Decembercupen 2009 är online på [http://www.skkf.org/?articleId=12&lang=SE] – men föreningsansvariga bör invänta inbjudan för all information innan ni börjar anmäla era atleter…

    #547888

    Inbjudan är nu online på [www.skkf.org:] [http://www.skkf.org/?file=newsView.aspx&newsId=252]

    Anmälan till Decembercupen 2009 sker senast 20 november.

    #547889

    Går det att få denna aktuella DC-post utlagd bland aktuella tävlingar på tävlingsforumet?

    #547890
    Arne Persson wrote:
    Går det att få denna aktuella DC-post utlagd bland aktuella tävlingar på tävlingsforumet?

    Där hamnar de då det är närmare tävlingens datum. När BB-SM är over and done with så flyttas FF och DC-forumen ut på startsidan.

    #547891
    Magnus Branzén wrote:
    Där hamnar de då det är närmare tävlingens datum. När BB-SM är over and done with så flyttas FF och DC-forumen ut på startsidan.

    Gott! Man tackar!

    #547892

    Fick ingen bekräftelse när jag skickade in anmälan, men det kanske inte är brukligt?

    Mvh Bergman.

    #547893
    Andreas_Bergman wrote:
    Fick ingen bekräftelse när jag skickade in anmälan, men det kanske inte är brukligt?

    Mvh Bergman.

    Såg du följande skärm efter din anmälan? [http://www.skkf.org/?articleId=47&lang=SE]

    Quote:
    När ni skickar in en anmälan via formulären på hemsidan är det oerhört viktigt att ni väntar till webläsaren uppdateras enligt nedan. Vidare får ni (fr o m 090919) en bekräftelse till den e-postadress ni anger i formulären.

    [img=http://www.skkf.org/documents/8/4/Articles/47/1/screen.jpg]

    #547894
    Magnus Branzén wrote:
    Såg du följande skärm efter din anmälan?

    Det är jag rätt så säker på att jag gjorde, men blir allt lite osäker nu. Hur länge bör jag vänta på bekräftelse innan jag anmäler mig på nytt?

    Mvh

    #547895
    Andreas_Bergman wrote:
    Det är jag rätt så säker på att jag gjorde, men blir allt lite osäker nu. Hur länge bör jag vänta på bekräftelse innan jag anmäler mig på nytt?

    Jag tror 20 november var sista anmälningsdag till Decembercupen, så det är ju ingen panik. Men det är väl din förenings ansvarige som bör anmäla dig?

    Quote:
    STEG 1: Du måste vara medlem i en förening/ klubb som är ansluten till SKKF för att få tävla!
    STEG 2: Din förening beställer och betalar samtidigt tävlingslicens!
    STEG 3: Din förening anmäler dig till tävlingen!
    #547896
    Magnus Branzén wrote:
    Jag tror 20 november var sista anmälningsdag till Decembercupen, så det är ju ingen panik. Men det är väl din förenings ansvarige som bör anmäla dig?

    Nej, ingen panik här. Jag avvaktar för bekräftelse, annars skriver anmäler jag mig på nytt helt enkelt. Vi kom överens, vi som ska tävla och föreningen, att vi skulle anmäla oss.

    Mvh

    #547897
    Andreas_Bergman wrote:
    Det är jag rätt så säker på att jag gjorde, men blir allt lite osäker nu. Hur länge bör jag vänta på bekräftelse innan jag anmäler mig på nytt?

    Mvh

    Eva som har hand om anmälningarna är på semester i två (?) veckor, så det tar lite tid innan anmälningslistan kan komma upp. Men om du känner dig osäker så är det bara att be den tävlingsansvarige i föreningen att anmäla dig på nytt.
    Hellre en gång för mycket än en gång för lite.

    #547898
    Jorgen wrote:
    Eva som har hand om anmälningarna är på semester i två (?) veckor, så det tar lite tid innan anmälningslistan kan komma upp. Men om du känner dig osäker så är det bara att be den tävlingsansvarige i föreningen att anmäla dig på nytt.
    Hellre en gång för mycket än en gång för lite.

    Ah. Det var kanske därför följande står på listan över de som löst licens på SKKFs webbplats:

    Quote:
    OBS Ni som löser licens mellan den 14 okt och den 6 nov får era licenser bekräftade på hemsidan efter den 6 nov !

    Då vet vi, ingen ko på taket…

    #547899
    Magnus Branzén wrote:
    Ah. Det var kanske därför följande står på listan över de som löst licens på SKKFs webbplats:

    Då vet vi, ingen ko på taket…

    Correctemundo.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.