Joel Stubbs till Fitnessfestivalen!

Home Forums Tävlingar och Events Joel Stubbs till Fitnessfestivalen!

  • This topic is empty.
Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author
    Posts
  • #703460

    Shit vilken stor människa, grymma muskler =)

    #703461
    Pontus Stridh wrote:
    Men va?:D vad gör det, han ska ju till Göttebörg.

    Men han flög via Danmark
    Träffade honom då han flög för det flygbolaget jag jobbar för, tyvärr hade han inget visum och måste då ta första bästa plan tillbaka till det land han kom ifrån.
    Så det blev bara att sätta han på första bästa plan tillbaka till Newark. Han hann totalt va i Danmark i 1h, stackarn

    Men lite kläm på armarna hann jag med iaf…:whistle:

    #703462
    Patty wrote:
    Men han flög via Danmark
    Träffade honom då han flög för det flygbolaget jag jobbar för, tyvärr hade han inget visum och måste då ta första bästa plan tillbaka till det land han kom ifrån.
    Så det blev bara att sätta han på första bästa plan tillbaka till Newark. Han hann totalt va i Danmark i 1h, stackarn

    Men lite kläm på armarna hann jag med iaf…:whistle:

    Då vill jag skaka hand med dig på FF!

    Blir lite som när Roland (Robert Gustavsson) ska träffa Carola och missar allt, då skakar han han med en hand som skakat hand med Carola. Och fotar därefter handen som skakat hand med en hand som skakat hand med Carola. :D

    oj va händer det blev….

    #703463

    Fyfan, kan han inte fixa ett visum på så kort varsel då?

    #703464

    Joel Stubbs is stubborn! Han flög tillbaka till NYC, skaffade visum och kom tillbaka till FF & posade efter nästan 30 timmar på flyget de senaste två dygnen.

    Det är dedikation. Han jobbar för övrigt som pilot. Måste bli trångt i cockpit.

    #703465

    och ÄNDÅ var han så himla trevlig! Vilken kille! :P

    #703466

    Stubbs var sjukt trevlig! En eloge till alla dessa gästposörer som verkligen vet hur man fångar publiken och bokstavligt talat kliver ut bland publiken och låter oss utan astronautkikarzoom få ta lite foton också. :)

    #703467

    Mer trevlig och ödmjuk snubbe får man leta efter. Kul att han orkade ta sig tillbaka.

    #703468

    Någon som har bilder på honom??? Nån måste ha fotat honom väl?:)

    #703469
    sencii wrote:
    Någon som har bilder på honom??? Nån måste ha fotat honom väl?:)

    Det finns några om man letar…
    Jag har väl 10st.

    #703470

    Riktigt imponerad av den karaktären.. Att han orkar :D

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.