Lämna er ProTan hemma! :)

Home Forums Tävlingar och Events Lämna er ProTan hemma! :)

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #65014
    #452642

    Glada nyheter! För er som vill slippa krångel och kladd med färgning på hotell med tillhörande problem så kan jag meddela att Luke Ray på eSunless kommer att finnas i tävlingsarenan för att hjälpa till med kroppsfärgning.

    Helfärgning inkl. poseringsolja 950 kr

    Budgetalternativ
    Två lager färg (ingen olja) 200 kr

    / Björn

    #452643

    Hur bokar jag tid?

    #452644

    Det är Fantaby AB som har tagit över eSunless, ni får kontakta mig på 0734-073 846/08-551 135 43 för information alt. bokning.
    Tack/ Luke
    Fantaby

    #452645

    Inte för o vara elak…men herregud vilken konstig hemsida.
    Är den såpass ny så den inte är färdig kanske?
    Eller är det kanske handhavandefel från min sida? När jag försöker klicka mig vidare på div produkter o avdelningar så händer det inte allt för mycket.

    #452646

    that’s fine, den är inte 100% färdigt än. just nu så finns bara lite info. om varje varumärke. Istället har vi lagt resurser (dvs tid) på en sökfunktion (viktigt), nyhetsbrev, frågor och svar (viktigt), att det är lätt att hitta runt (viktigt) och att den laddas snabbt. Det tar mig tid att bygga en hemsida men jag lovar det bli snart klart.
    jag ber om ursäkt Storfredda att du inte kan hitta mer info om produkterna. Jag ska ställa det på ”PRIORITY” listan.

    #452647

    Way to go Luke!

    Jag ville egentligen bara påpeka och uppmärksamma sidans idag ngt bristfälliga funktion.

    jag vet redan tillräckligt om produkterna och i mina ögon är Du ”king of colour” :)

    Så du fixar nog buggarna snart, så blir säkert hemsidan lika bra som Du är!

    #452648

    Lite off topic men ..

    F***** Luke! Kunde du vara så snäll o svara på min fråga [http://forum.body.se/showthread.php?t=39943]

    :)

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.