Mina favoriter under Söndagen

Home Forums Tävlingar och Events Mina favoriter under Söndagen

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Posts
  • #71378
    #559730

    Lee Priest jr?

    #559731
    theolito wrote:
    Lee Priest jr?

    Snarare Jay jr..

    #559732
    Daniel Dehn wrote:
    Tack för att jag fick låna kameran Catherine :).
    Var väldigt roligt.

    Anytime big guy :)
    Kul att du hade roligt hihi.

    #559733

    Bra bilder och tack för du tar dig tid o lägga upp dom :)

    #559734
    Daniel Dehn wrote:
    Räcker för nu om det inte finns extra intresse för någon klass eller atlet.

    Spontant är det väl killen i -70 tillsammans med -80 killarna Johan Elmqvist och killen som jag lagt upp bilder på i samma klass som honom som imponerade mest på mig, härlig balans och riktigt snygga fysiker.

    Plus givetvis Rabi i -90, härligt att se en sån genomtränad fysik, inget har lämnats utanför, Baksida låra är riktigt bra och det är sällsynt känns det som, möjligt att ryggen behöver en lite mer jobb men mycket känns som muskelmognad osv där också, riktigt cool fysik och snyggt!

    Väldigt roligt att se!

    Tack för att jag fick låna kameran Catherine :).
    Var väldigt roligt.

    Han i samma klass -80 som du lagt upp bilder pa , Niklas matsson ocksa en av mina favoriter , hade hoppats pa att han gick till final iaf…

    #559735
    Daniel Dehn wrote:
    -80, här hittade jag en av dagens favoriter, en mycket harmonisk fysik med få brister (om några) bara att skulptera vidare på den ramen.
    Hjälp mig gärna med namnet.

    Han heter Daniel Andréasson tävlande för Team WNT/Twinlab. Gillar också hans balanserade fysik. Han blev 3a i -80 och kunde nog ha vunnit med lite mer volym över bröst och armar. Han hade klassens klart bästa ben (speciellt baksidan) + hårdheten.

    #559736

    Du skulle sagt till om det där med foto – då hade jag kunnat ge dig en av mina kameror och en pressplats istället. Det vore inte mer än rättvist att låna dig lite grejer, du lånade ju ut din tjej hela dagen så att jag fick en student att läxa upp mellan varven. Brud mot fribiljett kändes som en väl klen deal.

    Jag tog också något kort på Johan… :|

    [img=http://i.imagehost.org/0535/MS_9253.jpg]

    #559737
    Daniel Dehn wrote:
    -70 en riktigt bra kille med härlig form och bra överkropp, mycket fin presentation dessutom.

    Deme Làszlò i -70 var en värdig vinnare, coachade honom och la även upp diet o träning åt honom! Se upp i framtiden!!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.