Några rapporter?

Home Forums Tävlingar och Events Några rapporter?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • Author
    Posts
  • #455026

    För oss som inte kunde ta oss dit:( Hur ser saker och ting ut so far? Någon måste ju sitta och surfa på sin mobil i publiken?;)

    #65579
    #455027
    J.v.K wrote:
    ”Ser rätt bra ut för Ako. 1a posering, 1a chins, 1a dips. Nu bara hinderbana kvar innan guldet ska hem till Stockholm!”

    Skrev Martin Löwgren a.k.a Axon nyligen på sin FB

    Hörde samma sak om Ako. Min polare på plats beskrev det som:

    ”Jag hade inte ens kunnat rita en bättre fysik – det är det bästa jag sett.”

    Lät ju lovande;)

    #455028

    Är det någon från Body som är där och filmar? Finns det möjlighet till livestream?

    #455029

    Ako vann SM i atletic fitness

    #455030

    …fattade jag rätt att där var ingen som deltog i damernas BF VM-kval?

    #455031
    SeventySeven wrote:
    Är det någon från Body som är där och filmar? Finns det möjlighet till livestream?

    Inte som jag känner till iaf.

    #455032

    skulle förstås noterat lite saker åt er. Kommer dock ihåg detta: vinnaren gjorde 51 dips bland herrarna, och 99% av deltagarna klantade sig på hinderbanan och sprang fel osv

    #455033

    Hur gick det för Andreaz?

    #455034

    Andy klickade in på en 5:e plats och Babak tjingade en 3:e plats. Ako vann sin klass. Bergli knep AF-damguldet. Semira knep fitnessguldet. I övrigt har jag inte superkoll. Får kika på bilderna när Pontus E gått igenom lite.

    #455035

    Ja är det någon som har resultaten?

    #455036

    Robban P fixade silvret: [http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.14088393]

    #455037
    RikardJansson wrote:
    skulle förstås noterat lite saker åt er. Kommer dock ihåg detta: vinnaren gjorde 51 dips bland herrarna, och 99% av deltagarna klantade sig på hinderbanan och sprang fel osv

    41 var det väl ändå och det var Ako såklart. Värt att notera är att få tävlingar att jämföra med har så strikt bedömning där en tydlig markering krävs i helt utsträckt efter varje rep. Det går alltså inte att pumpa ut 70 reps ala speedy gonzalez och förvänta sig godkända repetitioner. Ako’s kontroll i dipsen var imponerande bara den, bra teknik i alla moment, även de nya obligatoriska poseringarna gjorde han bra i mitt tycke (även om han inte gillade det).

    #455038
    Gislason wrote:
    41 var det väl ändå och det var Ako såklart. Värt att notera är att få tävlingar att jämföra med har så strikt bedömning där en tydlig markering krävs i helt utsträckt efter varje rep. Det går alltså inte att pumpa ut 70 reps ala speedy gonzalez och förvänta sig godkända repetitioner. Ako’s kontroll i dipsen var imponerande bara den, bra teknik i alla moment, även de nya obligatoriska poseringarna gjorde han bra i mitt tycke (även om han inte gillade det).

    Nej det var 51, jag är helt säker

    #455039

    bara 5:a på hinderbanan, tog bara liten del av de krafter jag hade kvar på slutet!!! nästa gång måste det göra extrem ont med massa mjölksyror ;P, Illbe back, Decembercupen nästa…

    [youtube=LnW-5gOx_A0]

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 29 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.