Nyheter på Fitnessfestivalen 2010: Jubileum – Öppna nordiska tävlingar!

Home Forums Tävlingar och Events Nyheter på Fitnessfestivalen 2010: Jubileum – Öppna nordiska tävlingar!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Posts
  • #65711
    #458315

    Fitnessfestivalen är Sveriges ledande mässa för träning/aktiv livsstil – årets stora träningshändelse! Fitnessfestivalen har nu [http://www.facebook.com/pages/FitnessFestivalen/144144828939567?ref=ts en officiell facebook-fansida] där arrangören lottar ut final- & VIP-biljetter till de många olika tävlingarna (det arrangeras hela 13 tävlingar under två dagar!) samt även fribiljetter till det traditionella partyt/efterfesten.

    Alla träningsintresserade: boka in denna magiska helg!

    Nyheter för 2010

    • SM i Kettlebells
    • Öppna tävlingar för övriga Nordiska länder (håll utkik!)
    • Stort och festligt 30-årsjubileum för Luciapokalen, med het efterfest!
    • Seminarier för alla som jobbar, eller vill jobba, inom klubbträningsindustrin (går parallellt med Healthy Business)
    #458316

    Kommer alla klasser vara öppna i LP för samtliga nordiska länder, dvs classic, BF, bb, Lucia Classic Pro?

    #458317
    biffen669 wrote:
    Kommer alla klasser vara öppna i LP för samtliga nordiska länder, dvs classic, BF, bb, Lucia Classic Pro?

    Den som vet mest är Ove Rytter – checka med honom på [mailto:ove@effektivproduktion.se] för att kolla läget.
    Skulle vara intressant att veta vad som avses (nej, jag vet inte).

    #458318

    Ok, får väl fånga honom där eller på fejan…..

    #458319

    Enligt Ove Rytters svar så var han väldigt hemlighetsfull. Ansåg att det vore en idé att hålla hela LP öppen men inget de ville gå ut med ännu…..Det skulle göra LP till en av de mest intressanta tävlingarna i Sverige om så vore fallet anser jag personligen. Skall nog tjata lite mer på honom samt hoppas de inför en overall igen som förr….;)

    #458320

    Jag ser att det finns biljetter på ticnet nu, men endast VIP-biljetter. Kommer det säljas vanliga (billigare) biljetter när VIP-biljetterna är slut eller vad?

    #458321

    Har väldigt många norska kunder (Gymgrossisten butik strömstad) som är sugna på att tävla på Fitnessfestivalen.. Så intresset finns i alla fall =)

    #458322

    Jag är sugen på CBB lång klass och bor i Norge, så öppna klasser för nordiska länder vore ypperligt enligt mig, kanske lite färgat.. men men:)

    #458323

    Ja, mer info angående detta och slutlig ”ja” eller ”nej” skulle vara nice! :)

    #458324
    camilla wrote:
    Jag ser att det finns biljetter på ticnet nu, men endast VIP-biljetter. Kommer det säljas vanliga (billigare) biljetter när VIP-biljetterna är slut eller vad?

    Ticnet fick upp ”ordinarie biljetter”, dvs inte bara VIP*, till [http://www.ticnet.se/checkout/event.php?eventId=KOG1211A Luciapokalen Bodybuilding] under måndagen. Arrangören väntar fortfarande på att ordinarie biljetter till [http://www.ticnet.se/checkout/event.php?eventId=KOG1212A söndagens tävlingar (Body Fitness, Classic, Pro)] kommer online (det finns bara VIP-biljetter för närvarande)

    * VIP-biljett innebär att man får plats i de två mittsektionerna längst fram på arenan (Kongresshallen), samt fritt tillträde till efterfesten på Gothia Hotel & Towers från 22.00, lördag kväll (fritt inträde till efterfesten gäller endast de som har VIP-biljett som gäller lördag. Samtliga biljetter gäller även år som fri entré till Fitnessfestivalen.

    #458325
    Zebaztian wrote:
    Har väldigt många norska kunder (Gymgrossisten butik strömstad) som är sugna på att tävla på Fitnessfestivalen.. Så intresset finns i alla fall =)
    StunE wrote:
    Jag är sugen på CBB lång klass och bor i Norge, så öppna klasser för nordiska länder vore ypperligt enligt mig, kanske lite färgat.. men men:)
    Anne wrote:
    Ja, mer info angående detta och slutlig ”ja” eller ”nej” skulle vara nice! :)

    Så fort jag vet något postar jag information om vad ”öppna tävlingar” – som tidigare omnämndes på eventets facebook-sida – innebär.

    #458326
    Magnus Branzén wrote:
    Arrangören väntar fortfarande på att ordinarie biljetter till [http://www.ticnet.se/checkout/event.php?eventId=KOG1212A söndagens tävlingar (Body Fitness, Classic, Pro)] kommer online (det finns bara VIP-biljetter för närvarande)

    * VIP-biljett innebär att man får plats i de två mittsektionerna längst fram på arenan (Kongresshallen), samt fritt tillträde till efterfesten på Gothia Hotel & Towers från 22.00, lördag kväll (fritt inträde till efterfesten gäller endast de som har VIP-biljett som gäller lördag. Samtliga biljetter gäller även år som fri entré till Fitnessfestivalen.

    Nu finns även Ordinarie samt VIP-biljetter till söndagens tävlingar (Body Fitness, Classic Bodybuilding samt Lucia Classic Pro) [http://www.ticnet.se/checkout/event.php?eventId=KOG1212A till salu på ticnet.se].

    #458327

    Kanon! :up:

    #458328
    Magnus Branzén wrote:
    Så fort jag vet något postar jag information om vad ”öppna tävlingar” – som tidigare omnämndes på eventets facebook-sida – innebär.

    Det är inte Luciapokalen Bodybuilding, Luciapokalen Classic Bodybuilding eller Luciapokalen Body Fitness som är öppna – utan tävlingarna i Chins, Bar-dips, Bänkpress och Bicepscurl som är öppnade för nordiska deltagare.

    Quote:
    Nyhet: Även deltagare från övriga Norden kan deltaga på årets Dips/Chins-tävlingar: Svenska Mästerskapen avhålls samtidigt; Men de får vara med och därmed försöka att vinna.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.