Spång,Hanzel & Homan i Opava

Home Forums Tävlingar och Events Spång,Hanzel & Homan i Opava

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author
    Posts
  • #572347

    Lite bilder från Tjeckien. Besök dagboken i länken nedan För reseberättelse och fler bilder. Ett mycket proffsigt arrangemang. Det blir fler resor dit. Nästa år också troligtvis. Ett ännu större gäng från Sverige då kanske?
    Mvh Spång

    #72138
    #572348

    Skön läsning :)

    #572349

    Bra jobbat Spången !

    Team ReForm radar upp bra placeringar :emo-thumb

    Mvh

    Jan o Lena

    #572350

    Tack så mycket!
    Måste säga detsamma till dig Janne(& Lena). Mycket starkt jobbat! Hoppas ni stannar i Team Reform. Du och Lena är mycket rutinerade och det var roligt att ha er runt i kring sig på sm. Kändes liksom tryggt på nått vis. Jenny kände lika som mig. Ni skapade lugn. Det är kul med andra par som har exakt samma intresse. Dela gärna med er av erfarenheterna av att tävla på samma gång. Det ska Jenny och jag göra på Lucia. Hon i Bodyfitness & jag ska försöka mig på Lucia Classic (lite tyngre än 80 kilo).

    Mvh Spång

    #572351

    Congratz SPÅNGEN!!!
    Teamet fortsättter rada upp bra placeringar! MOTIVATIONS HÖJARE!!!

    #572352

    Jaså en till tävling för Mr. Spång! Nu jäklar ger han sej aldrig:up:
    Laddade du på mycket mer före den här tävlingen jämfört med SM?

    #572353

    Jag laddade bra mycket mer men inte tillräckligt. Det är som coach Carlsson säger. Det är muskelvolym som gäller utomlands. Dom var runda och fylliga och alla såg ut att må toppen. Ingen som krampade ihop där inte. Många av dom var mycket duktiga posörer också. Vägde in vid 11 och förbedömningen började 13. Alla satt och vräkte i sig mat efter invägningen. Då menar jag inte ris och kyckling utan allt skit du kan tänka dig. Bullar, kakor, honung, sylt, glass, allt! Var inte sämre själv mellan förbedömning och final. Thaimat och glass. Första gången jag gjorde det och jag blev faktiskt fylligare och hårdare till finalen.

    #572354
    spång wrote:
    Jag laddade bra mycket mer men inte tillräckligt. Det är som coach Carlsson säger. Det är muskelvolym som gäller utomlands. Dom var runda och fylliga och alla såg ut att må toppen. Ingen som krampade ihop där inte. Många av dom var mycket duktiga posörer också. Vägde in vid 11 och förbedömningen började 13. Alla satt och vräkte i sig mat efter invägningen. Då menar jag inte ris och kyckling utan allt skit du kan tänka dig. Bullar, kakor, honung, sylt, glass, allt! Var inte sämre själv mellan förbedömning och final. Thaimat och glass. Första gången jag gjorde det och jag blev faktiskt fylligare och hårdare till finalen.

    Välkomen till BB WORLD min vän

    Mvh/Big Chamoun

    #572355

    Härlig läsning och sköna bilder – vilket äventyr ni varit med om! Och vilket jättelass med erfarenhet ni fått på köpet.

    Stort grattis och fortsatt lycka till på FF! :up:

    #572356

    Ja Homan, Fan vad skoj det var! Helt annan kultur både i och utanför bodybuildingens värld. Det är så gott som spikat att det blir nästa år med. För kul för att avstå.

    Pierré jag lovar att jag ska satsa mera på TRYCK nästa gång. Du får lära mig lite trix. Vi ses snart.

    Jonny! Läste om dig nyss på dass igen. Tröttnar aldrig på reportaget om em 1990 där du knep 3:e platsen. Fan får lägga undan den där tidningen! Skiten torkar ju av sig själv i arslet varje gång! 30 min minst. Många erfarenheter rikare. Hoppas ni kommer till FF i dec så man kan växla några ord igen.

    Mvh Spång

    #572357
    spång wrote:
    Ja Homan, Fan vad skoj det var! Helt annan kultur både i och utanför bodybuildingens värld. Det är så gott som spikat att det blir nästa år med. För kul för att avstå.

    Pierré jag lovar att jag ska satsa mera på TRYCK nästa gång. Du får lära mig lite trix. Vi ses snart.

    Jonny! Läste om dig nyss på dass igen. Tröttnar aldrig på reportaget om em 1990 där du knep 3:e platsen. Fan får lägga undan den där tidningen! Skiten torkar ju av sig själv i arslet varje gång! 30 min minst. Många erfarenheter rikare. Hoppas ni kommer till FF i dec så man kan växla några ord igen.

    Mvh Spång

    :D toaläsning av av B&K är bland det bästa som finns…
    här är det nr 12 -93 sedan ett par dar…Dennis Newman, Craig Titus o visst- omslag med Jonny o Lissan ;)

    #572358

    Totalt sönderlästa! Ibland blir man vansinnig när man sitter där på ringen och en sida saknas. Då är det bara att börja rota i högen och leta efter sidan. Annars kan man ju äta en halvtinad fryspizza samtidigt som man skiter. Lars Forss efter lucia 03.

    #572359

    30 min på ringen;) domnar inte skinkorna bort?

    #572360
    Pierre Chamoun wrote:
    Välkomen till BB WORLD min vän

    Mvh/Big Chamoun

    Haha det är så det ska låta! Chamoun har inte ändrat åsikt!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.