Sweden GP med Sid Knutsson

Home Forums Tävlingar och Events Sweden GP med Sid Knutsson

  • This topic is empty.
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Posts
  • #71164
    #552601

    Vill till att börja med tacka för ett underbart genomfört arrangemang av samtliga inblandade: arrangörer, SKKF (med domare och hela bunten), Proteinfabriken osv. Allt flöt på bra backstage – alla var trevliga och betedde sig mycket proffsigt. Ibland tycker jag att många klagar lite för mycket och inte ser hur pass bra allt egentligen är. Visst kan allt alltid bli ännu ett snäpp bättre, men det känns som även de som håller i tävlingarna också tänker så och strävar efter det. Alla byggartummar upp från min sida alltså!

    Jag hade med mig två fotografer till tävlingen – en med filmkamera och en med system. Bilder och filmer kommer läggas upp här så fort de skickas till mig.

    Jag genomförde min tävling lyckat enligt mig själv. Synd bara (som alla andra alltid säger) att man var som absolut bäst 5 timmar efter finalen :) Men man lär sig så länge man lever och jag kommer leva som bodybuilder länge till!

    Om någon undrar vem jag är så är det jag som slår ”Arnold posen” :D
    [img=http://www.fitnessguru.se/wp-content/uploads/2009/04/posedown.jpg]Vill passa på och ge ett stort tack till mina två huvudsponsorer AST-SS Sports Science och Dimman på Delta Gym som varit till otrolig hjälp och stöd. AST-SS har en hel del bra produkter. Vill ni ha ett riktigt gott och bra pulver kolla in XGF Choklad mums

    #552602

    Tänk om man alltid kunde vara såhär brun :)

    [img=http://www.netrogenic.com/sid/IMG_1639.jpg]P.S I denna tråd kommer jag fortlöpande lägga upp bilder/filmer från Sweden GP (Daf 1) så fort de kommer till mig

    Mvh

    #552603

    Awesome, Sid. Kul o se lite mer bilder på CBB.

    Du förtjänar också ”alla byggartummar” du… du hade ju tagit stora framsteg med din fysik since last time! Om tre år …. eller hur var det ;)

    #552604
    Anne wrote:
    Awesome, Sid. Kul o se lite mer bilder på CBB.

    Du förtjänar också ”alla byggartummar” du… du hade ju tagit stora framsteg med din fysik since last time! Om tre år …. eller hur var det ;)

    Hehe glömde ju tacka för ditt stöd också under ”sponsorer” :) Om det är någon som peppat en via MSN konstant är det ju du. Jadu 3år GU*D eller… :)

    #552605

    jag tycker det såg bra ut på scenen. Du kom 3a om jag inte missminner mig,?

    #552606
    anders172 wrote:
    jag tycker det såg bra ut på scenen. Du kom 3a om jag inte missminner mig,?

    Tackar! 3a stämmer väl, läs mer på min blogg om du om vill :)

    #552607

    Finns det tankar på att börja tävla i BB eller vill du vara kvara och tävla i CBB? Med tanke på att du lagt på dig ganska bra med muskler sen förra gången finns ju risken/chansen att du väger över CBB-gränsen.

    #552608
    anders172 wrote:
    Finns det tankar på att börja tävla i BB eller vill du vara kvara och tävla i CBB? Med tanke på att du lagt på dig ganska bra med muskler sen förra gången finns ju risken/chansen att du väger över CBB-gränsen.

    Tömde ganska rejält inför denna tävling vägde in på 87kg, skulle säkert kunna vara 2kg hårdare och ännu mer tömd ändå. Jag tror det alltså går lägga på sig ett antal kilon till i denna klass av kvalitet utan att väga över (får väga 90kg). Så jag stannar tills jag är bäst tror jag :)

    Utöver det gillar jag stilen på CBB iaf den uppfattningen jag har utav hur en CBB ska se ut, det är så jag vill se ut och det jag jobbar efter. Med det sagt betyder det inte att det inte finns mycket snygga fysiker inom BB, till och med inom proffs BB enligt mig men antalet blir helt enkelt lägre på de bra enligt mig.

    #552609

    Mycket bra jobbat Sid:emo-thumb.
    Det är bara att jobba vidare och förbättra dina små svagheter så kommer det att gå bra för dig framöver.
    Lycka till med allt.

    AA

    #552610

    Hej, Ahmad!

    Är det någon som kan se sina egna svagheter och totalt terminera dem så är det du! Du såg riktigt bra ut det lilla jag fick se på fredagen! Fortsätt köra vidare du med och vi ses på scen om några år :|:D

    Ahmad Ahmad wrote:
    Mycket bra jobbat Sid:emo-thumb.
    Det är bara att jobba vidare och förbättra dina små svagheter så kommer det att gå bra för dig framöver.
    Lycka till med allt.

    AA

    #552611
    Mr Green wrote:
    Vad väger du på din kontaktbild eller forumbild eller vad det nu heter om jag får fråga? Ärligt talat så borde du sett bättre ut på tävlingen eller rättare sagt har möjlighet att se bättre ut än vad du gjorde med den startförutsättningen.

    Jag vägde cirka 7kg mer än invägning (ca 95kg). Och du har helt rätt i din antydan både sista veckorna på dieten kunde sköts bättre, mindre cardio och mer mat samt mycket hårdare laddning.

    Tror generellt att kroppen sa emot mycket sista veckorna och jag körde på utan att lyssna ordentligt på över träningssignaler osv. Det är svårt att vara helt objektiv när man själv ska tävla tycker jag.

    Men man lär sig med tiden detta är bara min andra tävling och man är väl nybörjare de första 15-20 iaf :)

    PS. Med din avatarbild antar jag att du plockar vilket SM som helst :)

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.