Tack!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • Author
    Posts
  • #586423

    Tack till:

    Först och främst. Ulf Björnfot för det enorma jobb han gjort för att fixa till denna kanontävling. [img=http://bestsmileys.com/bowing/2.gif]Alla tävlande. Ni skötte er utmärkt under hela helgen, helt underbart.
    Funktionärerna medBIG TONY i spetsen. Ni gjorde ett kanonjobb, utan er funkar det inte.
    Utställarna.
    Fredda, vilket kanonjobb du gjorde som roddade allt.
    Tomas på Aros. Det finns inget som du inte kan fixa.
    Publiken, det blev ju bra ös.
    Domarna och resten av alla från SKKF.
    Fredde som fixade med ljud och ljus.
    Eddie, Viktoria och Rachid som styrde allt backstage. Det funkar alltid lika bra när ni är där. :up:

    Vem har jag glömt? Tack till er också. :)

    #74009
    #586424
    Jorgen wrote:
    Tack till:

    Först och främst. Ulf Björnfot för det enorma jobb han gjort för att fixa till denna kanontävling. [img=http://bestsmileys.com/bowing/2.gif]Alla tävlande. Ni skötte er utmärkt under hela helgen, helt underbart.
    Funktionärerna medBIG TONY i spetsen. Ni gjorde ett kanonjobb, utan er funkar det inte.
    Utställarna.
    Fredda, vilket kanonjobb du gjorde som roddade allt.
    Tomas på Aros. Det finns inget som du inte kan fixa.
    Publiken, det blev ju bra ös.
    Domarna och resten av alla från SKKF.
    Fredde som fixade med ljud och ljus.
    Eddie, Viktoria och Rachid som styrde allt backstage. Det funkar alltid lika bra när ni är där.

    Vem har jag glömt? Tack till er också. :)

    Ett stort tack till alla från det danska team – Och till The Back-stage Brew WHAT A JOB!!!!:up: Jätta bra jobbat – Och tack till SKKF för en bra tävling: WE WILL BE BACK bigger and stronger next time…….

    #586425

    You are welcome back. :)

    Vi ses på Loaded Cup Haakan.

    #586426
    Jorgen wrote:
    You are welcome back. :)

    Vi ses på Loaded Cup Haakan.

    :emo-thumb jag vill bara gå och äta bars och ta hand om Peter och Kristina :)
    Ser frem imot att se många svenska atleter til Loaded

    #586427

    Erkänn Jörgen, du bryr dig inte. Du vill bara ha tidningen gratis? :whistle:

    #586428

    Jag gör mitt bästa för att allt skall bli just det bästa! Ser att jag kan andas ut med.. inga knepiga bilder på mig Jörgen.. :P

    #586429
    Jorgen wrote:
    Tack till:

    Först och främst. Ulf Björnfot för det enorma jobb han gjort för att fixa till denna kanontävling. [img=http://bestsmileys.com/bowing/2.gif]Alla tävlande. Ni skötte er utmärkt under hela helgen, helt underbart.
    Funktionärerna medBIG TONY i spetsen. Ni gjorde ett kanonjobb, utan er funkar det inte.
    Utställarna.
    Fredda, vilket kanonjobb du gjorde som roddade allt.
    Tomas på Aros. Det finns inget som du inte kan fixa.
    Publiken, det blev ju bra ös.
    Domarna och resten av alla från SKKF.
    Fredde som fixade med ljud och ljus.
    Eddie, Viktoria och Rachid som styrde allt backstage. Det funkar alltid lika bra när ni är där. :up:

    Vem har jag glömt? Tack till er också. :)

    Håller med om ovanstående med reservation för publiken.

    Jag vet inte ved det är med publiken på svenska (?) bodybuildingtävlingar, men bra ös är det sällan. Inte ens när regerande världsmästaren körde sitt fria kunde man höra någon större entusiasm från publiken. Inget unikt för denna tävling dock, så har de varit på de flesta tävlingar jag besökt de senaste åren. Ständigt återkommande är speakerns uppmaning: ”Lite applåder tack, det här är ju BRAA!” och ”kom igen nu, de har slitit hårt för det här!”. Och det är alltid samma kategori människor som inte orkar ta upp händerna och applådera. De som tävlar själva. Hur f-n resonerar de, vet de inte själva hur kul det är att vara på scenen när det åskar av applåder, visslingar och hejarop från publiken? Nej, förmodligen inte då det så sällan händer…

    #586430
    ThomasAros wrote:
    Jag gör mitt bästa för att allt skall bli just det bästa! Ser att jag kan andas ut med.. inga knepiga bilder på mig Jörgen.. :P

    Du kan aldrig andas ut Thomas. Bilden kommer. :D

    #586431
    Jorgen wrote:
    Du kan aldrig andas ut Thomas. Bilden kommer. :D

    Ajj ajj ajj. HAHAHA ;) Jag får vela passa på att tacka er i förbundet med. Alltid lika lätta att jobba med. Utan er skulle det inte vara lika lätt att fixa alla problem som aldrig uppstod. :P

    #586432

    Dere var kjempeflinke alle sammen. Min opplevelse var maksimal takket være dere :up:
    1000 takk :nod

    #586433
    ThomasAros wrote:
    Ajj ajj ajj. HAHAHA ;) Jag får vela passa på att tacka er i förbundet med. Alltid lika lätta att jobba med. Utan er skulle det inte vara lika lätt att fixa alla problem som aldrig uppstod. :P

    Vi har ju roligt, allting blir lättare då.
    Även detta jobbet:

    :D

    #586434

    Jag har tävlat och jag klappar konstant :| Därimot skiter det sig när alla ska klappa i takt för det blir för mkt att tänka på så då klappar jag ur kurs :) Vissla kan jag inte heller för då skulle dom framför mig bli förbannade när det sprutar snus. Många byggare kanske har svårt att klappa och samtidigt sitta snyggt / hålla armarna helt spända samtidigt?

    Men håller med om att publiken borde heja på lite mer så blir tävlingen desto roligare för alla :emo-thumb

    Konty wrote:
    Håller med om ovanstående med reservation för publiken.

    Jag vet inte ved det är med publiken på svenska (?) bodybuildingtävlingar, men bra ös är det sällan. Inte ens när regerande världsmästaren körde sitt fria kunde man höra någon större entusiasm från publiken. Inget unikt för denna tävling dock, så har de varit på de flesta tävlingar jag besökt de senaste åren. Ständigt återkommande är speakerns uppmaning: ”Lite applåder tack, det här är ju BRAA!” och ”kom igen nu, de har slitit hårt för det här!”. Och det är alltid samma kategori människor som inte orkar ta upp händerna och applådera. De som tävlar själva. Hur f-n resonerar de, vet de inte själva hur kul det är att vara på scenen när det åskar av applåder, visslingar och hejarop från publiken? Nej, förmodligen inte då det så sällan händer…

    #586435
    Jorgen wrote:
    Tack till:

    Först och främst. Ulf Björnfot för det enorma jobb han gjort för att fixa till denna kanontävling. [img=http://bestsmileys.com/bowing/2.gif]Alla tävlande. Ni skötte er utmärkt under hela helgen, helt underbart.
    Funktionärerna medBIG TONY i spetsen. Ni gjorde ett kanonjobb, utan er funkar det inte.
    Utställarna.
    Fredda, vilket kanonjobb du gjorde som roddade allt.
    Tomas på Aros. Det finns inget som du inte kan fixa.
    Publiken, det blev ju bra ös.
    Domarna och resten av alla från SKKF.
    Fredde som fixade med ljud och ljus.
    Eddie, Viktoria och Rachid som styrde allt backstage. Det funkar alltid lika bra när ni är där. :up:

    Vem har jag glömt? Tack till er också. :)

    Tack själv alltid skönt att finnas i bakgrunden för engångs skull.. :up:

    #586436

    Tack för en trevlig helg! Och här är förmodligen topp 3 vid nästa års MTGP :)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 19 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.