Tack till Anne, Jonas och Magnus

Home Forums Tävlingar och Events Tack till Anne, Jonas och Magnus

  • This topic is empty.
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #65194
    #453401

    Vill passa på att tacka Anne, Jonas Lundberg och Magnus Branzén för deras rapportering om Arnold Sports Festival 2009.

    Jag har uppskattat erat arbeta och engagemang för att upplysa oss om tävlingarna.

    All heder till er :up:

    Keep up the good work ……

    mvh Fred

    #453402

    Tack!

    #453403

    håller med att Anne, Jonas Lundberg och Magnus Branzén ska ha en stor eloge för deras arbete med rapporteringen från Arnold Sports Festival 2009.
    Riktigt bra jobbat

    #453404

    De som förtjänar allt beröm är Anne och Jonas.
    I’m just doing my job – they are in it for their passion :)

    #453405

    I am off the hook, I know it :D ;)

    Ah, bara kul om någon läser vad man postar..

    Magnus, vill du byta? Typ att du får alllt super-beröm och du får göra detta ” for your passion” och jag tar ditt jobb? OK? Jag behöver dom inte … :D Ibland känns det att det blir för mkt passion… I still cant get over that V-dub did not win 2007 Figure Intenational, and this Zivile’s / Jamie’s win is something which takes probably 10 years to get over. [/b]

    #453406
    Magnus Branzén wrote:
    De som förtjänar allt beröm är Anne och Jonas.
    I’m just doing my job – they are in it for their passion :)

    Okej då får bara du ett tack :emo-thumb
    Men Jonas Lundberg samt Anne får en stor eloge för deras rapportering :worship:

    #453407

    Tack så mycket!
    Roligt att någon uppskattar vad vi gör för att sprida information och våra tankar om större tävlingar och dess deltagare.
    Tror vi alla 3 har ett väldigt stort intresse för sporten i stort.
    Jag och Anne kompletterar varandra bra, hon är ju expert på damerna och jag följer det mesta kring herrarna…

    I Sverige har vi 5 storhelger och en massa födelsedagar och skit som ska firas…mina 5 storhelger är AC, våran vårtävling (NOGP; MTGP och nu SweGP), Olympia, SM och FF.

    Sedan är ju alla andra proffstävlingar, Nordiska tävlingar, EM, VM värt att fira också…på plats och framför datorn! :D

    PS. Gör ju detta för att jag tycker det är det häftigaste som finns, ja nästan och inte för någon annans skull!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.