Vart köper ni era poseringsbraller?

Home Forums Tävlingar och Events Vart köper ni era poseringsbraller?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • Author
    Posts
  • #571355

    Luciapokalen närmar sig och det är dags att köpa poseringsbraller.
    Ska själv köra CBB vilket innebär mattsvarta braller och minst 2cm vid det smalaste stället.

    Vart köper ni era?

    #72073
    #571356

    Jag köpte mina på MM Sports, budo & fitness har oxå. Märket är Andreas Cahling. Annars är det inte superavancerat att sy ett par själv eller modifiera ett par badbrallor av y-frontstyp om man vill spara ett par hundralappar.

    #571357
    Peter_Eriksson wrote:
    Jag köpte mina på MM Sports, budo & fitness har oxå. Märket är Andreas Cahling. Annars är det inte superavancerat att sy ett par själv eller modifiera ett par badbrallor av y-frontstyp om man vill spara ett par hundralappar.

    Kollade dessa sidor o massor med andra men hittar bara ”vanliga” pos-brallor, någon som har koll på CBB poseringsbyxor???

    #571358

    Ska ringa MMsports imorgon, även kolla med TNC här i Karlstad under dagen. Återkommer med info.

    #571359

    BB.com har väldigt bra passform på sina byxor och bra pris + extra snabb leverans av poseringsbyxor,-bikinis. Ett annat företag som syr och skickar dom.
    Beställ bara ett par/gång annars åker ni på tullavgift.
    Dom skriver inte ner priset som BB.com brukar göra på vanlig postgång.

    Inga PM tack! ;)

    #571360
    Jonas Lundberg wrote:
    BB.com har väldigt bra passform på sina byxor och bra pris + extra snabb leverans av poseringsbyxor,-bikinis. Ett annat företag som syr och skickar dom.
    Beställ bara ett par/gång annars åker ni på tullavgift.
    Dom skriver inte ner priset som BB.com brukar göra på vanlig postgång.

    Inga PM tack! ;)

    Vad jag kan se så har BB.com enbart vanliga posebraller (ej matta och mindre än 2cm vid smalaste stället)

    Ringde till MMsports igår, finns CBB brallor där för 399kr.

    #571361

    Alla amerikaner beställer här i från lika så jag!

    [http://www.jagware-posingsuits.com/]

    #571362
    AndreasP wrote:
    Alla amerikaner beställer här i från lika så jag!

    [http://www.jagware-posingsuits.com/]

    Har kikat där, kan ej hitta mattsvarta dock (måste ju va det i CBB tydligen + minst 2cm vid smalaste stället)
    Vilken modell på brallan körde du för CBB? Fick du specialbeställa för att få mattsvart?

    #571363
    Hulkomania wrote:
    Har kikat där, kan ej hitta mattsvarta dock (måste ju va det i CBB tydligen + minst 2cm vid smalaste stället)
    Vilken modell på brallan körde du för CBB? Fick du specialbeställa för att få mattsvart?

    Fråga efter matt svart och säg till att de måste vara minst 2cm i sidorna det gjorde jag, var inga problem.:up:

    #571364
    Hulkomania wrote:
    Vad jag kan se så har BB.com enbart vanliga posebraller (ej matta och mindre än 2cm vid smalaste stället)

    Ringde till MMsports igår, finns CBB brallor där för 399kr.

    Missade att det skulle vara till CBB, sedan är dom ju normal glansiga som dom har, borde inte vara något problem.
    Dom är ganska precis 20mm, både mina large och XL är lika breda.

    #571365

    Will do, tack för alla tips:emo-thumb

    #571366
    Hulkomania wrote:
    Luciapokalen närmar sig och det är dags att köpa poseringsbraller.
    Ska själv köra CBB vilket innebär mattsvarta braller och minst 2cm vid det smalaste stället.

    Vart köper ni era?

    Är egentligen lite nyfiken på varför denna regeln finns. Någon som vet?

    #571367
    Sniggel wrote:
    Är egentligen lite nyfiken på varför denna regeln finns. Någon som vet?

    Har oxå klurat på detta, antagligen enbart för att skilja på CBB och BB.
    Tycker BB brallan är betydligt snyggare, samt lättare att få tag på.

    #571368

    no shit sherlock

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.