Vilka från body.se/forum kommer besöka MAP Camp Pokalen?

Home Forums Tävlingar och Events Vilka från body.se/forum kommer besöka MAP Camp Pokalen?

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Posts
  • #71118
    #551964

    Har precis bytt bort jobbet så jag kommer att delta! Några fler härifrån som kommer och kollar/tävlar?

    #551965

    Jag är lite sugen på att dra dit faktiskt. Måste dock se till att det finns passande tider med transport till- och från Hudik.

    #551966

    Garanterat jag;)

    #551967
    nible wrote:
    Jag är lite sugen på att dra dit faktiskt. Måste dock se till att det finns passande tider med transport till- och från Hudik.

    Du kan säkerligen åka med mig från Sundsvall ut, har förmodligen tillgång till bil!

    #551968
    Gustaf Lindberg wrote:
    Du kan säkerligen åka med mig från Sundsvall ut, har förmodligen tillgång till bil!

    Okej, härligt! Ska kika lite mer angående tåg och det där så får vi höras om det på msn eller så.

    #551969

    Jag, David och Vanessa tänkte komma i alla fall :)

    #551970

    Jag med en hel hög vänner kommer dit

    #551971

    Om någon behöver hjälp med transport eller liknande får ni gärna höra av er!

    #551972
    Gustaf Lindberg wrote:
    Om någon behöver hjälp med transport eller liknande får ni gärna höra av er!

    Lova inte bort för många platser nu Gustaf ifall det blir så att jag och David kommer upp. :pop:

    #551973
    nible wrote:
    Lova inte bort för många platser nu Gustaf ifall det blir så att jag och David kommer upp. :pop:

    Räknar barn under 70kg som ½ så har fortfarande 3 platser ledigt ifall ni kommer upp ;D

    #551974
    Gustaf Lindberg wrote:
    Räknar barn under 70kg som ½ så har fortfarande 3 platser ledigt ifall ni kommer upp ;D

    Haha, fu!

    Någon som ska åka hem från Sundsvall på kvällen och åker förbi Hudiksvall på hemvägen och har två platser i bilen? Hör gärna av er isf.

    #551975

    Jag tänkte som sagt försöka komma upp, men vet inte om jag kommer hem igen.

    #551976

    Jag kommer som publik i år! :)

    #551977

    Vi kommer ett helt gäng ifrån övik också, vet av ca 15pers som ska dit iallafall…

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.